Η Leroy Merlin ανέθεσε στη Solid Havas το δημιουργικό

Στη Solid Havas ανέθεσε, μετά τη διεξαγωγή spec, η Leroy Merlin τον διαφημιστικό λογαριασμό της στην Ελλάδα. Παράλληλα, το media buying & planning ανέλαβε η Dentsu. Σύμφωνα με πληροφορίες, στο spec του retailer συμμετείχαν επίσης οι Ogilvy, Frank & Fame και ATTP.

O retailer πρόσφατα συμπλήρωσε τα 15 χρόνια λειτουργίας του στην ελληνική αγορά. Μάλιστα, σε παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Σεπτέμβριο για τον εορτασμό των 15 χρόνων, ο Γενικός Διευθυντής της Leroy Merlin για την Ελλάδα και την Κύπρο, Olivier Arduin, ανέφερε τις επενδύσεις που σχεδιάζει το brand για την ελληνική αγορά, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται το λανσάρισμα marketplace, αλλά και η ανάπτυξη νέων concept καταστημάτων μικρότερης κλίμακας, όπως το «Naterial by Leroy Merlin».

Keywords
Τυχαία Θέματα