Η Microsoft υιοθετεί το Google Privacy Sandbox

Η Microsoft Advertising θα υιοθετήσει το Google Privacy Sandbox για τα πρότυπα απορρήτου της, παρά το γεγονός ότι αναγνωρίζει τους περιορισμούς, τους οποίους εντόπισε το IAB Tech Lab, καθώς και τις αλλαγές που απαιτούνται από τον Competition and Markets Authority (CMA) του Ηνωμένου Βασιλείου.

Σε δήλωσή της την Τρίτη, η Microsoft

ανέφερε πως έχει δώσει «προκαταρκτική υποστήριξη» στα APIs Privacy Sandbox του Google Chrome σε όλα τα διαφημιστικά της προϊόντα και θα εργαστεί για την ενσωμάτωση αυτών των νέων προτύπων.

Επίσης, θα προσπαθήσει να ελαχιστοποιήσει τις διαταραχές στη διαφήμιση και θα συνεχίσει να συμβάλλει στην «καινοτομία των τεχνολογιών που ενισχύουν την προστασία της ιδιωτικής ζωής για την πλήρη υποστήριξη των απαιτήσεων του digital advertising». Η μακροχρόνια δέσμευση της Microsoft για την προστασία της ιδιωτικής ζωής στο εξελισσόμενο οικοσύστημα θα αξιοποιήσει την εκτεταμένη εμπειρία της στον τομέα της διαφήμισης για την ανάπτυξη λύσεων που θα αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας της στοχευμένης διαφήμισης.

Ωστόσο, ναι μεν οι Microsoft και Google διαθέτουν ξεχωριστά, διαφημιστικά προϊόντα που ονομάζονται Performance Max, αλλά δεν είναι βέβαιο αν οι εταιρείες έχουν μοιραστεί γνώσεις σχετικά με αυτές τις διαφημιστικές πλατφόρμες.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα