Η Nestlé Eλλάς εξαγοράζει την επιχειρηματική δραστηριότητα της Solgar στην Ελλάδα
16:59 25/4/2023
- Πηγή: Marketing Week
Τη διανομή βιταμινών, μεταλλικών στοιχείων και συμπληρωμάτων διατροφής Solgar στην Ελλάδα αποκτά η Nestlé Ελλάς. Η κατηγορία αυτή θα ενσωματωθεί στη Nestlé Ελλάς και θα αποτελέσει μια νέα επιχειρηματική μονάδα, με την Ηρώ Κουμάκη ως Business Executive Officer (BEO).
O Νίκος Εμμανουηλίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé Ελλάς, δήλωσε σχετικά: «Η απόκτηση
Η Ηρώ Κουμάκη συμπλήρωσε: «Η ένταξη στην οικογένεια της Nestlé σηματοδοτεί τη δημιουργία μιας νέας βάσης για τη Nestlé Health Science στην Ελλάδα και αποτελεί για όλους εμάς που εργαζόμαστε για τη Solgar ένα σημαντικό ορόσημο, το οποίο αναμένουμε με μεγάλο ενθουσιασμό και ανυπομονησία».
Keywords
ελλαδα, νέα, business, health, science, οροσημο, αγορα, ευκαιρια, επιτυχια, ηρω, ομαδα, οικογενεια, health, business, ιδιαιτερα, science
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Ξεκινάει αύριο Τετάρτη 26 Απριλίου το 8o Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών με κεντρικό θέμα "Paradigm Shifts"
- ICS: Αργός ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός
- Πόσο "ανοιχτοί" είναι οι Έλληνες στις ψηφιακές πληρωμές
- Ζέπος & Γιαννόπουλος: 130 χρόνια επιτυχημένης πορείας στην Ελληνική αγορά νομικών υπηρεσιών
- Αλλάζει το τοπίο στην ασφαλιστική αγορά
- Accenture: Οι τράπεζες οφείλουν να επαναοικοδομήσουν τις σχέσεις με τους πελάτες τους καθώς μετασχηματίζονται ψηφιακά
- Εμφάνιση αρκούδας σε περιοχή του δήμου Λαγκαδά - Πολίτης κατήγγειλε ότι κινήθηκε προς το μέρος του
- Παγωτά Δωδώνη: Εξαγορά από τον Βενέτη μετά από συμφωνία με τις τράπεζες
- «Γλιτώνει» 390 ευρώ το μέσο νοικοκυριό από προσφορές σε σούπερ μάρκετ
- Στα 18,9 εκατ. ευρώ τα έσοδα από μισθώματα, το 2022, για την Trade Estates
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- «Γλιτώνει» 390 ευρώ το μέσο νοικοκυριό από προσφορές σε σούπερ μάρκετ
- Νέα προσθήκη στο roster της Ginger Communications
- Η Nestlé Eλλάς εξαγοράζει την επιχειρηματική δραστηριότητα της Solgar στην Ελλάδα
- Νέα ψηφιακή καμπάνια της Baas Digital για το Flamigel στην Ελλάδα
- Πάνω από 300.000 ώρες ακρόασης για το JukeBooks
- Καμπάνια «Το ΠΑΑ πιάνει τόπο!» από την Choose
- Ertflix: Περισσότερες από 9 εκατ. θεάσεις ανά μήνα
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Nestlé Eλλάς εξαγοράζει την επιχειρηματική δραστηριότητα της Solgar στην Ελλάδα
- Καμπάνια «Το ΠΑΑ πιάνει τόπο!» από την Choose
- Ertflix: Περισσότερες από 9 εκατ. θεάσεις ανά μήνα
- Νέα ψηφιακή καμπάνια της Baas Digital για το Flamigel στην Ελλάδα
- Πάνω από 300.000 ώρες ακρόασης για το JukeBooks
- Νέα προσθήκη στο roster της Ginger Communications
- «Γλιτώνει» 390 ευρώ το μέσο νοικοκυριό από προσφορές σε σούπερ μάρκετ
- Choose και ΚΕΜ εγκαινιάζουν τη συνεργασία τους
- Κύπρος: Spec 450.000 ευρώ για διαφήμιση
- Το Κατσέλης Διπλοζυμωτό με νέα καμπάνια
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Βενέτη: Βρέθηκε λύση για τα Παγωτά Δωδώνη – Τι περιλαμβάνει η συμφωνία με τις τράπεζες
- Ένωση Λιμένων Ελλάδος και Ένωση Εφοπλιστών Κρουαζιεροπλοίων και Φορέων Ναυτιλίας υπέγραψαν μνημόνιο συνεργασίας
- Συνάντηση υπουργών Άμυνας Ρωσίας, Τουρκίας, Ιράν και Συρίας στη Μόσχα- H ατζέντα
- Η Εύα Καϊλή για δημοσιεύματα περί «μίζας» από συνεργάτες της
- Συνήγορος Εύας Καϊλή: Συκοφαντική δυσφήμιση τα περί «μίζας» από συνεργάτες της
- Πόσο "ανοιχτοί" είναι οι Έλληνες στις ψηφιακές πληρωμές
- Π. Μονεμβασιώτης (Βενέτης): Συμφωνία με τις πιστώτριες τράπεζες για την "Παγωτά Δωδώνη"
- Σε ποιους τομείς εστιάζει το Μνημόνιο ανάμεσα σε ΕΛΙΜΕ και ΕΕΚΦΝ
- Επιπλέον 9000 ξενοδοχεία στις επιλογές πακέτων ταξιδιών στο www.18-24.gr
- Αλλάζει το τοπίο στην ασφαλιστική αγορά