Η Nestle επεκτείνει τους περιορισμούς στο marketing σε παιδιά
Μια νέα πολιτική «Επικοινωνίας Marketing σε Παιδιά» εισάγει η Nestle, σε μια προσπάθεια περισσότερο υπεύθυνης προβολής της. Με βάση το νέο πλαίσιο, η εταιρεία δεν θα διαφημίζει άμεσα γλυκά και παγωτά σε παιδιά κάτω των 16 ετών, επεκτείνοντας την προηγούμενη δέσμευσή της για απαγόρευση της διαφημιστικής στόχευσης παιδιών ηλικίας
Η νέα ρύθμιση, η οποία θα τεθεί παγκοσμίως σε ισχύ από την 1η Ιουλίου 2023, θα εφαρμοστεί στην επικοινωνία στην τηλεόραση και τις διαδικτυακές πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και των πλατφορμών gaming, όπου άνω του 25% του κοινού είναι κάτω των 16 ετών.
Ο CEO της Nestle, Mark Schneider, λίγο πριν την ανακοίνωση των στόχων και του μοντέλου δημιουργίας αξίας για τους επενδυτές που έχει προγραμματιστεί για σήμερα, 29 Νοεμβρίου, σχολίασε ότι η εταιρεία έχει καταγράψει «αξιοσημείωτη πρόοδο» τα τελευταία χρόνια και υποστήριξε ότι στόχος είναι να «φέρνει αποτελέσματα συστηματικά σε ταραχώδεις καιρούς».
«Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για τη μελλοντική ανάπτυξη, επενδύοντας στα brands μας, επιτυγχάνοντας ουσιαστική καινοτομία, αξιοποιώντας την ψηφιοποίηση και βελτιώνοντας την ταχύτητα και την ευελιξία μας», πρόσθεσε χαρκατηριστικά ο ίδιος.
(Πηγή: Marketingweek.com)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- "Δεν υπάρχει η επιλογή της ήττας": Τρομάζει τους Ρώσους αναλυτές ο "απελπισμένος" Πούτιν
- Τα 4 δισ. ευρώ στη Blueground είναι μόνο η αρχή. Αυτά είναι τα πλάνα των ΗΑΕ για επενδύσεις στην Ελλάδα
- Ν. Φιλαδέλφεια: Σκαρφάλωσε σε μπαλκόνι για να κλέψει – Επιχείρησε ανεπιτυχώς να διαφύγει
- Θεόφιλος Βασιλειάδης (CEO kariera.gr): «Μετά τη Workathlon έρχονται και άλλες εξαγορές μέσα στο 2023»
- ΙΣΘ: Ζητά «πάγωμα» του νομοσχεδίου του Υπουργείου Υγείας
- Πόλεμος στην Ουκρανία: Ο Πούτιν δεν έχει την επιλογή της ήττας
- Νέα 360º καμπάνια για την Eurobank από την Ogilvy
- Γερμανία: Σχεδιάζει μέτρα προσέλκυσης εξειδικευμένου εργατικού δυναμικού από τρίτες χώρες
- Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα κατάρτισης για τους γεωπόνους της ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ
- ΕΦΚΑ: Από σήμερα η αποπληρωμή των ασφαλιστικών οφειλών σε 24 δόσεις
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Νέα 360º καμπάνια για την Eurobank από την Ogilvy
- To Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos φέρνει το μέλλον στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με αφορμή την έκθεση ΧΕΝΙΑ
- Η Nestle επεκτείνει τους περιορισμούς στο marketing σε παιδιά
- Ο Αλ. Καρακατσάνης αποχωρεί από τον Antenna Music
- Στη Radical Communications ανέθεσε το Stoli Group
- Στις 17 Δεκεμβρίου η έναρξη του Omonoia Christmas Market
- Το OW έκλεισε 1 χρόνο online ζωής
- Η Henkel Consumer Brands με νέα Γενική Διευθύντρια
- Ο Douleutaras λανσάρει Mobile App και Online Chat
- Η Generation Υ μετασχηματίζεται στον όμιλο «Growth, Prosperity & Abundance»
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Nestle επεκτείνει τους περιορισμούς στο marketing σε παιδιά
- Η Generation Υ μετασχηματίζεται στον όμιλο «Growth, Prosperity & Abundance»
- Στη Radical Communications ανέθεσε το Stoli Group
- Νέα 360º καμπάνια για την Eurobank από την Ogilvy
- To Κ2Β – Business empowerment by Kotsovolos φέρνει το μέλλον στη λειτουργία των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων με αφορμή την έκθεση ΧΕΝΙΑ
- Στις 17 Δεκεμβρίου η έναρξη του Omonoia Christmas Market
- Η Henkel Consumer Brands με νέα Γενική Διευθύντρια
- Το OW έκλεισε 1 χρόνο online ζωής
- Ο Αλ. Καρακατσάνης αποχωρεί από τον Antenna Music
- Ο Douleutaras λανσάρει Mobile App και Online Chat
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ελληνοαμερικανικό Επιμελητήριο και Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα ενώνουν δυνάμεις προς όφελος της επιχειρηματικότητας
- Τι συζήτησαν Κυριάκος Μητσοτάκης και Βασιλιάς Κάρολος για το Τατόι
- Κορωνοϊός: 43.914 κρούσματα, 93 διασωληνωμένοι και 118 θάνατοι την προηγούμενη εβδομάδα
- Libra Group: Στρατηγική επένδυση της Principal Media στην εταιρεία παραγωγής ταινιών Chesler/Perlmutter
- Υπερταμείο: Αποχωρεί ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΤΑΔ
- Η ισπανική SEUR ενισχύει τον στόλο της με 200 ηλεκτρικά βαν FORD E-Transit
- Κ. Σκρέκας: Η Ελλάδα έχει κάνει περισσότερα από την Ευρώπη για προσιτές τιμές ενέργειας
- Η ισπανική Λίγκα ζητεί κυρώσεις για τη Γιουβέντους
- ΙΝΣΕΤΕ: Πρωτοπόρα ψηφιακά εργαλεία προς όφελος των τουριστικών επιχειρήσεων και επαγγελματιών
- AEGEAN: Δημιουργεί την επόμενη γενιά πιλότων