Η Search Magic στο συνέδριο Brighton SEO

Στο συνέδριο Brighton SEO με θέμα το search engine optimization, το οποίο διεξήχθη στις 25-26 Απριλίου, προσελκύοντας περισσότερους από 7.000 επισκέπτες, συμμετείχε με χορηγία και δύο ομιλίες, η Search Magic.

Συγκεκριμένα, η Search Magic αποτέλεσε χορηγό των name badges τα οποία χρησιμοποιήθηκαν από τους συνέδρους, στα οποία υπήρχε τυπωμένο το λογότυπο της εταιρείας. Επιπλέον, δύο μέλη της ομάδας της συμμετείχαν με εκπαιδευτικές ομιλίες τη δεύτερη ημέρα του συνεδρίου.

Ειδικότερα, η

Άννα Μοραγλή, Founder και SEO Consultant της Search Magic, ανέπτυξε ομιλία με τίτλο: «Cross-channel e-commerce SEO integration: boost visibility, multiply sales», δίνοντας συμβουλές για το πώς θα επιτύχει κανείς μία ολοκληρωμένη στρατηγική e-commerce σε διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας. Η δε SEO Specialist Στεύη Λιακοπούλου ανέπτυξε τη θεματική «Unleashing e-commerce potential with videos», αναλύοντας την ολοένα και αυξανόμενη τάση της χρήσης videos στον τομέα του retail και τη σημασία που έχει αυτό για το SEO.

Keywords
Τυχαία Θέματα