Η Άμβυξ ενισχύει το τμήμα Oenothèque
Η Άμβυξ ανακοίνωσε την προσθήκη των Κτημάτων Παλυβού και Κοκοτού στο χαρτοφυλάκιο της. Οι συνεργασίες αυτές έρχονται να ενδυναμώσουν το τμήμα Oenothèque της εταιρείας, η οποία πιστή στη βάση της στρατηγικής που έχει χαράξει τα τελευταία χρόνια, ενισχύει περαιτέρω τη θέση της και με συνεργασίες που αφορούν τον ελληνικό αμπελώνα.
Η συνεργασία με το Κτήμα Παλυβού θα ξεκινήσει την 1/11/2022 και περιλαμβάνει την αποκλειστική διανομή, εμπορία και marketing του Κτήματος, ενώ κάτω από το ίδιο πρίσμα θα ξεκινήσει και η συνεργασία με το Κτήμα Κοκοτού την 1/1/2023.
Ο
Υλοποιούμε έτσι τον στρατηγικό μας σχεδιασμό, που είναι η ενίσχυση της παρουσίας μας στην ελληνική αγορά προσφέροντας στους πελάτες μας και το καταναλωτικό κοινό μια ευρεία γκάμα ελληνικών και διεθνών οινικών επιλογών».
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Πώς τα ESG θα προκαλέσουν «συστημικές αλλαγές» στις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες την επόμενη δεκαετία
- Εγκαίνια της AIM, θυγατρικής της ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ INTERNATIONAL
- Trastor: Πώληση κτιρίου γραφείων στο Χαλάνδρι έναντι 2,65 εκατ. ευρώ
- Και πάλι στη ζώνη των 850 μονάδων το Χρηματιστήριο Αθηνών
- ΗΠΑ: Κατηγορούν Ρώσους για αποστολή στρατιωτικού εξοπλισμού και διακίνηση πετρελαίου της Βενεζουέλας
- Οριστική «ταφόπλακα» Σταϊκούρα στην τροπολογία για τους πλειστηριασμούς – Τράπεζες και servicers να προχωρήσουν γρηγορότερα τις ρυθμίσεις δανείων
- Ρωσική διοίκηση Χερσώνας: 15.000 άνθρωποι έχουν εκκενώσει την περιοχή
- Πλειστηριασμοί: Πόλεμος της κυβέρνησης με τράπεζες και servicers!
- Οι ΗΠΑ κατηγορούν Ρώσους για αποστολές στρατιωτικού εξοπλισμού και διακίνηση πετρελαίου της Βενεζουέλας
- Στις 2-4 Δεκεμβρίου το μεγάλο ραντεβού της Μελισσοκομίας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Συνεργασία της Alpha Bank με εταιρείες επαγγελματικού προσανατολισμού
- Η Βίκος ΑΕ παρούσα στο Navarino Challenge
- Νέο ad format για engagement από το YouTube
- Το Customer Digital Body Language πολλαπλασιαστής της απόδοσης για Loyalty, Sales και Marketing
- Η Άμβυξ ενισχύει το τμήμα Oenothèque
- Η Ergo Ασφαλιστική στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
- Around the table: Νέα γαστρονομική πρωτοβουλία από τη Mastercard
- Νέα premium σειρά από το Jack Daniel’s
- Η Accenture Song ορίζει CCO για την Ευρώπη
- Καταστήματα Κωτσόβολος προσβάσιμα σε άτομα στο φάσμα του Αυτισμού
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η Άμβυξ ενισχύει το τμήμα Oenothèque
- Μνημόνιο συνεργασίας ΠΑΠΕΙ και CSR Hellas
- Το Customer Digital Body Language πολλαπλασιαστής της απόδοσης για Loyalty, Sales και Marketing
- Καταστήματα Κωτσόβολος προσβάσιμα σε άτομα στο φάσμα του Αυτισμού
- Η DoValue παρέδωσε ανακαινισμένο το Δημοτικό Ιατρείο Ροβιών
- Η Βίκος ΑΕ παρούσα στο Navarino Challenge
- Νέα premium σειρά από το Jack Daniel’s
- Η Vodafone, Lead Sponsor της έκθεσης Seeing the Invisible
- Η Ergo Ασφαλιστική στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών
- Συνεργασία της Alpha Bank με εταιρείες επαγγελματικού προσανατολισμού
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Χρηματιστήριο: Αντεπίθεση των αγοραστών και θετικό κλείσιμο στα υψηλά ημέρας
- Και πάλι στη ζώνη των 850 μονάδων το Χρηματιστήριο Αθηνών
- Υπερπτήση τουρκικών μαχητικών αεροσκαφών F-16 πάνω από την Κίναρο
- Trastor: Πώληση κτιρίου γραφείων στο Χαλάνδρι έναντι 2,65 εκατ. ευρώ
- «Face It Alone»: Το ανέκδοτο τραγούδι των Queen
- Σ.Μισέλ: Να στείλουμε ισχυρό μήνυμα ότι είμαστε αποφασισμένοι να ενεργήσουμε μαζί
- Aluminco: Εξέχουσα παρουσία στην έκθεση «Ελληνικό Αλουμίνιο 2022»
- Εγκαίνια της AIM, θυγατρικής της ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ INTERNATIONAL
- Ρωσική διοίκηση Χερσώνας: 15.000 άνθρωποι έχουν εκκενώσει την περιοχή
- KPMG: Μπροστά σε νέες προκλήσεις ο τομέας των χρηματοοικονομικών υπηρεσιών