Η προβολή της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας στόχος Μνημονίου Συνεργασίας
16:28 31/1/2024
- Πηγή: Marketing Week
Μνημόνιο Συνεργασίας (MoU) υπέγραψαν την Τρίτη 30 Ιανουαρίου, η Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου (Enterprise Greece) και η Ελληνική Εταιρεία Logistics (EEL), με κύριο στόχο την υποστήριξη και προβολή της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας.
Οι πυλώνες όπου θα βασιστεί η συνεργασία είναι, ενδεικτικά, η προώθηση, προβολή και εύρεση λύσεων για ζητήματα που
Keywords
μνημονιο, εταιρεία, logistics, συμμετοχή, μνημονιο 2, μνημονιο 3, εκπαιδευση, εταιρεία, συμμετοχή, τριτη, χωρα, logistics
Τυχαία Θέματα
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Γερμανία: Σημαντική υποχώρηση του πληθωρισμού στο 3,1% τον Ιανουάριο
- Μηνιαία η καταγραφή του ρεύματος – Τι πρέπει να προσέχουν οι καταναλωτές, σύμφωνα με τον ΔΕΔΔΗΕ
- Ακίνητα: Ανισορροπίες μεταξύ προσφοράς και ζήτησης, «βλέπει» η Τράπεζα Πειραιώς – Εμφανή σημάδια κόπωσης
- Έκλεισε η Εθνική Οδός Αθηνών – Λαμίας από αγρότες στην Αταλάντη
- Βεβαίωση απογραφής ασφαλισμένου με τίτλο κτήσης
- Παρέμεινε χαμηλός το 2023 ο αριθμός των πλαστών χαρτονομισμάτων ευρώ
- Κυρ. Μητσοτάκης σε αγρότες: Θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό στο μέτρο του εφικτού
- Alvarez & Marsal για Ελλάδα: Πρόσθετες επενδύσεις 50 έως 100 δισ. δολαρίων «ξεκλειδώνει» η επενδυτική βαθμίδα
- Τριπλή διάκριση για την ΜΠΑΡΜΠΑ ΣΤΑΘΗΣ στα Retail Business Awards
- Χνάρης: Η κυβέρνηση της ΝΔ αφήνει τους αγρότες σε απόγνωση
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Η Novartis Hellas Top Employer 2024
- Η προβολή της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας στόχος Μνημονίου Συνεργασίας
- Ενίσχυση πωλήσεων και λανσαρίσματα παγωτού από την Κρι Κρι
- Η Peugeot εντείνει τη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη
- Η Μαρία Κατσαμπούρη στη Νερά πηγών Γράμμου
- Εγκαίνια των νέων γραφείων Parostec και Ehret+Klein στην Αθήνα
- Ανοίγει η «αυλαία» για τα Young Lions 2024
- Τo νέο Panik TV διαθέσιμο στο Vodafone TV
- Αύξηση 8% στα ad έσοδα από το search και τις ειδήσεις για τη Microsoft
- Στην εξοικονόμηση 125 εκατ. λιρών στοχεύει το WPP
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Η προβολή της ελληνικής εφοδιαστικής αλυσίδας στόχος Μνημονίου Συνεργασίας
- Η Novartis Hellas Top Employer 2024
- Η Peugeot εντείνει τη δέσμευσή της για βιώσιμη ανάπτυξη
- Εγκαίνια των νέων γραφείων Parostec και Ehret+Klein στην Αθήνα
- Στην εξοικονόμηση 125 εκατ. λιρών στοχεύει το WPP
- Αύξηση 8% στα ad έσοδα από το search και τις ειδήσεις για τη Microsoft
- Η X εγκαινιάζει τη συνεργασία της με την MGM
- Νέα καμπάνια κατά της οπαδικής βίας από Novibet και 4 Wise Monkeys
- Η Μαρία Κατσαμπούρη στη Νερά πηγών Γράμμου
- Ανοίγει η «αυλαία» για τα Young Lions 2024
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Οι νέες λύσεις ψηφιακής σήμανσης της LG στην ISE 2024
- Τα 7,7 δισ. ευρώ έφτασαν το 2022 οι άμεσες επενδύσεις της Γερμανίας στην Ελλάδα
- Γερμανία: Η οικονομία πληρώνει το τίμημα του φρένου χρέους
- ΙΣΝ: 10 χρόνια Κινητές Ιατρικές Μονάδες (pics)
- Μελίνα Τραυλού: Τιμάμε τη ναυτοσύνη στην εκδήλωση του Ναυτικού Επιμελητηρίου της Ελλάδας
- Intercontinental: Την πώληση 17 ακινήτων στην BriQ Properties αποφάσισε η ΓΣ – Επιστροφή κεφαλαίου €1,98/μετοχή
- Minoan: Εγκρίθηκε το δρομολόγιο Πειραιάς – Ηράκλειο με ενδιάμεση προσέγγιση στη Μήλο
- Παπαστεργίου: Η Ελλάδα έγινε πλήρες μέλος του Digital Cooperation Organization
- Μικρή μείωση της δύναμης του ελληνικού εμπορικού στόλου τον περασμένο Νοέμβριο
- Μελίνα Τραυλού: Η Neptune Lines έβαλε δύο παραγγελίες για τη ναυπήγηση δύο πλοίων νέας γενιάς