Καμπάνια από τα Maltesers για τις εργαζόμενες μητέρες

Το brand Maltesers κυκλοφόρησε καμπάνια σε συνεργασία με τη φιλανθρωπική οργάνωση Comic Relief, για να «φωτίσει» τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι μητέρες στον εργασιακό χώρο και το πώς οι άνθρωποι μπορούν να τις βοηθήσουν «να ελαφρύνουν το φορτίο».

Η καμπάνια με τίτλο «Motherlover» δημιουργήθηκε από την Abbott Mead Vickers BBDO. Πηγή έμπνευσης αποτέλεσε μία έρευνα των Maltesers, η οποία διαπίστωσε ότι πολλά

από τα βάρη του συνδυασμού της επαγγελματικής και της οικογενειακής ζωής εξακολουθούν να πέφτουν στις εργαζόμενες μητέρες. Συγκεκριμένα, 55% των μαμάδων στο Ηνωμένο Βασίλειο δήλωσαν ότι χρειάζονται περισσότερη βοήθεια από τους εργοδότες και τους συναδέλφους τους για να είναι οι εργαζόμενες μητέρες που θα ήθελαν.

Η καμπάνια «Motherlover» περιλαμβάνει 10 στοχευμένα μηνύματα που εξυμνούν τους ανθρώπους που κάνουν ό,τι μπορούν για να «ελαφρύνουν το φορτίο» και μέσω μίας σειράς διαφημίσεων συστήνουν στο κοινό συναδέλφους, εργοδότες, συντρόφους, φίλους και συγγενείς που κάνουν ό,τι μπορούν για να βοηθήσουν τις εργαζόμενες μητέρες.

Η Julia Merino, Creative της Abbott Mead Vickers BBDO, δήλωσε ότι η δημιουργική ομάδα έπρεπε να διασφαλίσει ότι η καμπάνια «είχε τις ρίζες της σε πραγματικές εμπειρίες», γι’ αυτό και συνεργάστηκε με το research agency, The Outsiders.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα