Καμπάνια της G4S για την κατάρριψη των στερεοτύπων στον εργασιακό χώρο

Με αφορμή την Ημέρα της Γυναίκας και με το 30% και πλέον των εργαζομένων της να είναι γυναίκες, η G4S αφιερώνει τον μήνα Μάρτιο στο να αναδείξει, μέσα από τα social media της, ιστορίες γυναικών εργαζομένων σε έναν κλάδο που μοιάζει «ανδροκρατούμενος».

Η καμπάνια, που ξεκίνησε ανήμερα της Παγκόσμιας Ημέρας, με την ακύρωση της (προ)υπόθεσης συγκεκριμένου φύλου για την εργασία στην G4S, αναπτύσσεται με τον δεύτερο κύκλο να αναδεικνύει ειδικότητες και καθήκοντα στα οποία απασχολούνται

γυναίκες, όπως φύλαξη υψηλών στόχων, χρηματαποστολές, εποπτεία ασφαλείας μεγάλων εγκαταστάσεων, κοκ. Ακολούθως, οι ρόλοι αυτοί αποκτούν πρόσωπο.

Με την Ιωάννα, την Πέρσα, τη Χριστίνα, την Αναστασία, τη Δέσποινα, να παραθέτουν την ιστορία και την οπτική τους ως υπεύθυνες διαχείρισης και προστασίας αξιών και περιουσίας.

«Οι γυναίκες της G4S λένε τις ιστορίες τους, επισφραγίζοντας την κατάρριψη των έμφυλων στερεοτύπων στον χώρο εργασίας, ελπίζοντας πως με την αφήγησή τους θα ξεκινήσει μια γόνιμη συζήτηση που θα επεκταθεί και στην κοινωνία», αναφέρει η εταιρεία.

Keywords
Τυχαία Θέματα