Μασούτης: Επένδυση σε καταστήματα, εταιρική υπευθυνότητα και επικοινωνία

«Η Διαμαντής Μασούτης είναι οι άνθρωποί της. Είναι μια εταιρεία ανθρώπων για τους ανθρώπους, μια εταιρεία για την οικογένεια». Αυτό είναι ένα από τα βασικά σημεία που τόνισαν οι Γιάννης Μασούτης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, Θοδωρής Γεροστεργιούδης, Γενικός Διευθυντής, και Γιάννης Καλαϊτζάκης, Marketing Director, κατά τις ομιλίες τους σε press

trip που βρίσκεται σε εξέλιξη από χθες.

Μεταξύ άλλων, ειπώθηκε ότι η λέξη-κλειδί για την εταιρεία είναι η «εξέλιξη» και ότι φέτος είναι η πρώτη χρονιά που η Μασούτης «σπάει το φράγμα» του 1 δις. ευρώ σε κύκλο εργασιών.

Η εταιρεία κινείται με ρυθμό ανάπτυξης της τάξης του 17%, ενώ οι ετήσιες επενδύσεις ανέρχονται σε 20 εκατ. ευρώ, ποσό που αφορά κυρίως ανακαινίσεις καταστημάτων, αντικατάσταση ψυγείων κλπ. Σε επίπεδο περιβαλλοντικού και κοινωνικού αποτυπώματος, η εταιρεία διαθέτει περίπου 1 εκατ. ευρώ ετησίως σε σχετικές δράσεις και χορηγίες. Επίσης, μετά το πρώτο πρότυπο κατάστημα Μασούτης, φιλικό για άτομα με οπτική αναπηρία στη Θεσσαλονίκη, τα σχέδια της εταιρείας περιλαμβάνουν τη δημιουργία αντίστοιχου καταστήματος και στην Αθήνα.

Όπως τόνισε ο Γιάννης Μασούτης, η εταιρεία προσπαθεί να πραγματοποιεί κάθε μέρα μια δράση στήριξης και προσφοράς προς την κοινωνία, είτε μικρή είτε μεγάλη. Σημαντική παραμένει και η επένδυση στην επέκταση του δικτύου καταστημάτων, καθώς σχεδιάζονται, μεταξύ άλλων, το άνοιγμα του πρώτου Grand Μασούτης στην Αθήνα, και συγκεκριμένα στη Γλυφάδα, μέσα στον Νοέμβριο, καθώς και τα εγκαίνια νέων καταστημάτων σε Λαμία και Πάτρα έως το τέλος του 2023.

Όσον αφορά στο τμήμα marketing της Μασούτης, αυτό απαρτίζεται από 47 άτομα και αποτελεί, σύμφωνα με τον Γιάννη Καλαϊτζάκη, «ένα από τα μεγαλύτερα τμήματα marketing του κλάδου». Αξίζει, επίσης, να σημειωθεί, ότι στο κατάστημα Grand Μασούτης στη Θέρμη έχει τοποθετηθεί πιλοτικά ένα σύστημα self checkout, το οποίο έχει αναπτυχθεί από την ίδια την εταιρεία.

Σε επίπεδο του προγράμματος πιστότητας της εταιρείας, οι κάτοχοι Mas Card ανέρχονται σε 1 εκατ., ενώ το 96% του τζίρου της εταιρείας πραγματοποιείται με χρήση Mas Card. Τέλος, σε επικοινωνιακό επίπεδο, τις ερχόμενες ημέρες θα βγει στον «αέρα» νέα 360ο εταιρική καμπάνια, με την «υπογραφή» της BBDO.

Keywords
Τυχαία Θέματα