Μασούτης: «Μακροπρόθεσμο διαφοροποιό μας στοιχείο, η εμπειρία του καταναλωτή»

Με συνέντευξη Τύπου το Σάββατο το πρωί, στο ξενοδοχείο The Met, ολοκληρώθηκε το press trip που διοργάνωσε η Μασούτης στη Θεσσαλονίκη, στο οποίο συμμετείχε και το DailyFax.

Στη συνέντευξη Τύπου βρέθηκε όλη η διοικητική ομάδα της Διαμαντής Μασούτης ΑΕ, μαζί με τον Ιωάννη Μασούτη, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο. Μετά από μια μικρή αναδρομή στην ιστορία της εταιρείας,

τα στελέχη αναφέρθηκαν τόσο στο ανθρώπινο δυναμικό και τις δράσεις εταιρικής υπευθυνότητας, όσο και στο πρόγραμμα loyalty, στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, στο δίκτυο καταστημάτων και στις επενδύσεις της εταιρείας σε διάφορους τομείς.

Όπως ειπώθηκε χαρακτηριστικά, «μακροπρόθεσμο διαφοροποιό στοιχείο για την εταιρεία, είναι η εμπειρία του καταναλωτή». Μεταξύ άλλων, αναφέρθηκε ότι το μερίδιο του e-shop στις πωλήσεις της Μασούτης βρίσκεται στο 2%, με το ηλεκτρονικό κανάλι αγορών να σημειώνει διψήφια ανάπτυξη, ενώ, σε επίπεδο PL, αυτήν τη στιγμή διακινούνται από το δίκτυο καταστημάτων της εταιρείας 2.000 κωδικοί προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας, με την πλειοψηφία αυτών να προέρχεται από Έλληνες παραγωγούς.

Ο Ιωάννης Μασούτης ανέφερε, επίσης, την εκτίμησή του ότι θα υπάρξει συγκέντρωση στον κλάδο των σούπερ μάρκετ σε 5-6 μεγάλες αλυσίδες, ως ωρίμανση της αγοράς, πιθανότατα σε 3-4 χρόνια, και απέκλεισε την πιθανότητα επέκτασης της Μασούτης στο εξωτερικό.

Έμφαση θα δοθεί, το επόμενο διάστημα, στην αγορά της Αττικής, όπου το μερίδιο της εταιρείας κινείται προς το παρόν στο 2,2%. Σημειώνεται ότι τη διοργάνωση του press trip επιμελήθηκε η The Kompany.

Keywords
Τυχαία Θέματα