Με αρωγό τη Sympraxis το «Παίξε Καθαρά» των Henkel και Dixan

Η Henkel Consumer Brands και το Dixan με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά του Σχολικού Εκφοβισμού, παρουσίασαν εντός του Μαρτίου, το πρόγραμμα «Παίξε Καθαρά» με στόχο την ανάδειξη αλλά και την παρέμβαση μέσω εκπαίδευσης, στο κοινωνικό πρόβλημα του εκφοβισμού στην παιδική ηλικία.

Η Marketing & Trade Director για την Ελλάδα και Κύπρο,

Henkel Consumer Brands, Στρατηγούλα Βαμβαλή, ανέφερε:

«Με το πρόγραμμα “Παίξε Καθαρά” καταφέρνουμε να έρθουμε κοντά με τη νέα γενιά και τους νέους αθλητές». Την εκδήλωση τίμησε με την παρουσία του ο Γιώργος Μαυρωτάς, Γενικός Γραμματέας Αθλητισμού. Πραγματοποιήθηκε δε, συζήτηση με αναφορές στους τρόπους με τους οποίους εκδηλώνεται ο κοινωνικός εκφοβισμός κ.ά. Στη συνομιλία συμμετείχαν, επίσης, ο Τάκης Φύσσας, πρώην διεθνής ποδοσφαιριστής και αθλητικός διευθυντής της Εθνικής Ομάδας Ποδοσφαίρου Ανδρών, και ο Ηλίας Καραπιπέρης ιδρυτής της ακαδημίας ποδοσφαίρου «Νικητές» και Winners Coaching. Τον σχεδιασμό, την οργάνωση και την υλοποίηση της εκδήλωσης και του προγράμματος που θα υλοποιηθεί σε αθλητικές ακαδημίες όλης της χώρας έχει αναλάβει η Sympraxis.

Keywords
Τυχαία Θέματα