Μεγάλα λανσαρίσματα 2000-2010: Αγορά τυριού

Δεκαετία σημαντικής διεύρυνσης για την αγορά τυροκομικών ήταν η περίοδος 2000-2010, τόσο όσον αφορά στη δημιουργία νέων segments, όσο και στην είσοδο νέων «παιχτών» σε αυτή. Δεκάδες νέοι κωδικοί προστέθηκαν σε κάθε κατηγορία, (φέτα, χαμηλά λιπαρά, μαλακά &ημίσκληρα τυριά κ.ά.), ενώ η είσοδος μεγάλων εταιρειών όπως της FrieslandCampina Hellas και της Μινέρβα, δημιούργησαν ένα, ακόμα περισσότερο, ανταγωνιστικό πεδίο.
Keywords
Τυχαία Θέματα