Μεγαλύτερος ο έλεγχος των CMOs επάνω στο προϊόν από το 2024

Τα καθήκοντα των CMOs διευρύνονται συνεχώς και, το 2024, φαίνεται πως θα αφορούν περισσότερο το προϊόν. Τους επόμενους 12 μήνες, οι marketers θα επανεξετάσουν τα καθιερωμένα «4Ps» του marketing mix – προϊόν, τιμή, διανομή και προώθηση – σύμφωνα με την Donna Sharp, Managing Director της MediaLink.

Αναλύοντας την πρόσφατη έρευνα της εταιρείας «Marketer’s Forecast 2024» σε event του Adweek, η Sharp

αποκάλυψε την αυξανόμενη σημασία που δίνουν οι marketers στην καθοδήγηση του bottom line των επιχειρήσεων, καθώς και τους τακτικούς τρόπους με τους οποίους εκείνοι θα μπορούσαν να ξεκλειδώσουν αυτήν την ανάπτυξη. Παρά τις ελαφρώς απαισιόδοξες οικονομικές προοπτικές, το 91% των στελεχών του κλάδου δήλωσαν ότι είναι «σίγουροι» για την ικανότητα του CMO του οργανισμού τους να επηρεάσει την οικονομική τύχη της επιχείρησης.

Η Sharp προέβλεψε ότι το επόμενο έτος θα φέρει μια ανανέωση των 4Ps σε: προϊόν, άνθρωποι, πλατφόρμα και συνεργάτες. Σχετικά με τον τρόπο με τον οποίο οι CMOs θα έρθουν πιο κοντά στο προϊόν ανέφερε: «Το 70% των marketing leaders αναμένουν να επεκτείνουν το brand τους πέρα από τον τομέα προέλευσης φέτος». Αυτό σημαίνει ότι περισσότεροι CMOs θα είναι υπεύθυνοι για την ανάπτυξη νέων σειρών προϊόντων, εκτός από τη μετατροπή των υφιστάμενων προϊόντων σε υπηρεσίες και των υφιστάμενων υπηρεσιών σε προϊόντα.

(Πηγή: Adweek)

Keywords
Τυχαία Θέματα