Μείωση 50% στην τιμή του CPM πέτυχε η Diageo με τη χρήση AI

Η Diageo πρόκειται να επεκτείνει την υιοθέτηση της τεχνητής νοημοσύνης, καθώς η συγκεκριμένη τεχνολογία τη βοήθησε να μειώσει την τιμή του CPM κατά 50%. Η CMO της Diageo, Cristina Diezhandino, ανέφερε στο The Drum ότι η εταιρεία υιοθέτησε από νωρίς το ΑΙ και ότι η τεχνολογία είναι ήδη ενσωματωμένη στα dashboards των marketers.

Σε αυτό το πλαίσιο, η Diezhandino «στρατολόγησε» την CreativeX, μια εταιρεία

που δημιουργεί πλατφόρμες creative data για brands, για να ελέγξει την αποτελεσματικότητα του ψηφιακού περιεχομένου, που παράγει, προτού αυτό βγει στον «αέρα». Αξίζει να σημειωθεί ότι η συγκεκριμένη εταιρεία συνεργάζεται και με τη Nestlé. H CreativeX αναλύει και βελτιστοποιεί το διαφημιστικό περιεχόμενο για την Diageo κάθε τρία λεπτά, πράγμα που σημαίνει ότι είναι πάντα ενεργή η ενσωμάτωση AI.

Η Diageo αξιοποίησε αυτά τα δεδομένα, που αφορούν το δημιουργικό, για να τροφοδοτήσει τα δεδομένα των media και να μετρήσει πώς οι διαφορετικές δημιουργικές αποφάσεις επηρέασαν την αποτελεσματικότητα των media και το CPM που πλήρωνε για να προσεγγίσει τους καταναλωτές. Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου 2022 έδειξαν ότι η χρήση του CreativeX βοήθησε στη μείωση του κόστους CPM κατά 50%.
(Πηγή: The Drum)

Keywords
Τυχαία Θέματα