Νέα digital επικοινωνία από Socialab και Frezyderm

Η Socialab και η Frezyderm παρουσιάζουν μία νέα «ανατρεπτική», όπως επισημαίνεται, digital καμπάνια για την ανδρική περιποίηση προσώπου, που περιλαμβάνει δύο hero products: την κρέμα ενυδάτωσης Moisturizing Plus Cream και την κρέμα ματιών Eye Cream.

Ορμώμενοι από τα αθλητικά γεγονότα της περιόδου, η καμπάνια αποσκοπεί να αναδείξει ότι η περιποίηση του προσώπου δεν είναι αποκλειστικά γυναικεία

υπόθεση, αλλά είναι εξίσου σημαντική και για την προσωπική φροντίδα των ανδρών, τουλάχιστον στην Ελλάδα.

Το σκεπτικό της καμπάνιας βασίζεται σε δύο στερεοτυπικές αντιλήψεις που επικρατούν στο ανδρικό κοινό. Αφενός, ότι η χρήση προϊόντων περιποίησης δεν είναι αρκετά αρρενωπή για έναν άνδρα και αφετέρου, ότι οι άνδρες δεν εκφράζουν τα συναισθήματά τους.

«Επειδή οι μεγάλες φάσεις «γράφουν»… Φρόντισε ό,τι νιώθεις», τονίζει το brand, ενθαρρύνοντας τους άνδρες να φροντίζουν τον εαυτό τους και να εκφράζουν τα συναισθήματά τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα