Νέα digital καμπάνια Μάμος από τη Valuecom

Μέσα από τη νέα καμπάνια που βρίσκεται στον «αέρα», η μπίρα Μάμος μιλά για όλες τις «ασίγαστες φωνές που έχουμε μέσα μας, πριν κάνουμε το πρώτο βήμα». Αντλώντας έμπνευση από την πραγματική ιστορία του Πέτρου Μάμου, προτρέπει το κοινό, όταν μία σκέψη γεννηθεί στον νου και «ζυμώνεται» μέσα του, να την τολμήσει με πάθος. Η καμπάνια πλέον ζωντανεύει μέσα από ανθρώπους του σήμερα που μοιράζονται τις ίδιες αξίες και όραμα με αυτό του Πέτρου Μάμου. Ανθρώπους που έκαναν το πρώτο βήμα, αψήφησαν τις όποιες εσωτερικές

φωνές τους έλεγαν «όχι» και αποφάσισαν να τολμήσουν το εγχείρημά τους.

Οι ιστορίες των δημιουργών των brands Badila, Hermina και Studiomateriality είναι ιστορίες που χρειάστηκαν θάρρος και πάθος, για να καταφέρουν να γίνουν πραγματικότητα. Στόχος της συνέργειας είναι, μέσα από τις ιστορίες αυτές, να εμπνεύσει όλους αυτούς που βρίσκονται μπροστά στην απόφαση για το πρώτο βήμα και να δώσει θάρρος, ώστε να το τολμήσουν. Τη νέα, digital καμπάνια με τα videos των δημιουργών, έχει επιμεληθεί η Valuecom. Σημειώνεται πως νωρίτερα τον Μάιο, είχε προβληθεί TV σποτ με τίτλο «Ασίγαστες Φωνές», σε δημιουργικό της Soho Square, στο οποίο βασίστηκε η digital καμπάνια.

Keywords
Τυχαία Θέματα