Νέα global καμπάνια λανσάρει η Bumble και ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα

Παγκόσμια καμπάνια παρουσίασε η Bumble, η οποία σηματοδοτεί την ανανεωμένη οπτική της ταυτότητα. Η καμπάνια «We’ve changed so you don’t have to», που δημιουργήθηκε από την in-house creative ομάδα της, συμπίπτει με την παρουσίαση της νέας λειτουργίας Opening Moves. Αυτή η λειτουργία δίνει στις γυναίκες τη δυνατότητα να θέσουν μια ερώτηση στην οποία μπορούν να απαντήσουν όσοι έχουν κάνει match τους.

Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν μία από τις προτεινόμενες Opening

Moves της Bumble ή να φτιάξουν τις δικές τους. Αυτό το feature ακολουθεί την έρευνα της Bumble που διαπίστωσε ότι σχεδόν οι μισές γυναίκες (46%) δήλωσαν ότι η ύπαρξη περισσότερων τρόπων για να ξεκινήσουν μια συζήτηση θα βελτίωνε την εμπειρία τους στην εφαρμογή γνωριμιών.

Η παγκόσμια καμπάνια θα «τρέξει» σε digital και physical out of home σε περισσότερες από 10 χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι out-of-home τοποθετήσεις περιλαμβάνουν lines όπως «Επιτέλους, μπορείτε να σταματήσετε να προσποιείστε ότι σας αρέσει η συλλογή άγριου σκόρδου». Η καμπάνια θα προβληθεί, επίσης, σε cinema, audio, paid digital placements αλλά και μέσω influencer activity στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Bumble δε, προϊδέασε για την παγκόσμια κυκλοφορία με μια καμπάνια αναγεννησιακού τύπου που υπονοεί την κόπωση που νιώθουν ορισμένες γυναίκες από τις διαδικτυακές γνωριμίες.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα