Νέα global καμπάνια λανσάρει η Bumble και ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα
Παγκόσμια καμπάνια παρουσίασε η Bumble, η οποία σηματοδοτεί την ανανεωμένη οπτική της ταυτότητα. Η καμπάνια «We’ve changed so you don’t have to», που δημιουργήθηκε από την in-house creative ομάδα της, συμπίπτει με την παρουσίαση της νέας λειτουργίας Opening Moves. Αυτή η λειτουργία δίνει στις γυναίκες τη δυνατότητα να θέσουν μια ερώτηση στην οποία μπορούν να απαντήσουν όσοι έχουν κάνει match τους.
Οι χρήστες μπορούν να επιλέξουν μία από τις προτεινόμενες Opening
Η παγκόσμια καμπάνια θα «τρέξει» σε digital και physical out of home σε περισσότερες από 10 χώρες. Στο Ηνωμένο Βασίλειο, οι out-of-home τοποθετήσεις περιλαμβάνουν lines όπως «Επιτέλους, μπορείτε να σταματήσετε να προσποιείστε ότι σας αρέσει η συλλογή άγριου σκόρδου». Η καμπάνια θα προβληθεί, επίσης, σε cinema, audio, paid digital placements αλλά και μέσω influencer activity στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η Bumble δε, προϊδέασε για την παγκόσμια κυκλοφορία με μια καμπάνια αναγεννησιακού τύπου που υπονοεί την κόπωση που νιώθουν ορισμένες γυναίκες από τις διαδικτυακές γνωριμίες.
(Πηγή: Campaign)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Empower Forward από τη Stoiximan και τον Γιάννη Αντετοκούνμπο
- Πρωτομαγιά: Ολοκληρώθηκαν οι απεργιακές κινητοποιήσεις- Πώς κινούνται τα μέσα
- Ηράκλειο: Πέθανε η 44χρονη που είχε πάθει ανακοπή μπροστά στο παιδί της (upd)
- Κ. Χατζηδάκης: Προχωρούμε με αποφασιστικότητα – Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η διασύνδεση των POS με τις ταμειακές μηχανές
- Alpha Bank: Συνεργασία με την Partners Group στις υπηρεσίες Wealth Management
- Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία δίνει 900 εκατ. ευρώ για εθελουσία
- Γιατί ο Μπάιντεν «σβήνει» φοιτητικά δάνεια ύψους 6,1 δισ. δολαρίων – Οι 300.000 ωφελούμενοι
- Estee Lauder: Αύξηση πωλήσεων κατά το γ' τρίμηνο και αναβάθμιση του outlook
- Εργατική Πρωτομαγιά: Σε εξέλιξη οι πορείες στο κέντρο της Αθήνας – Πώς θα κινηθούν τα ΜΜΜ
- Πρωτομαγιά: Στο Σκοπευτήριο Καισαριανής ο Ανδρουλάκης-Το μήνυμά του
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Μασούτης: Πασχαλινή προωθητική ενέργεια στον Alpha σε ζωντανή μετάδοση
- Η Event Plus στήριξε το Make-A-Wish
- H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της
- Η Μπέττυ Τσακαρέστου στο ΔΣ του EDCOM
- Η Havas Media απέκτησε την πιστοποίηση Taboola Pro
- H Adidas παραδέχεται πως υστερεί στο marketing
- Νέα global καμπάνια λανσάρει η Bumble και ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα
- Νέα συνεργασία της Soul Creative Agency με τον Δήμο Αθηναίων
- Πρωτιά του Mega και τον Απρίλιο
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Νέα global καμπάνια λανσάρει η Bumble και ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα
- H Adidas παραδέχεται πως υστερεί στο marketing
- H Play-Doh ανέθεσε τον global creative λογαριασμό της
- Μασούτης: Πασχαλινή προωθητική ενέργεια στον Alpha σε ζωντανή μετάδοση
- Νέα συνεργασία της Soul Creative Agency με τον Δήμο Αθηναίων
- Η Μπέττυ Τσακαρέστου στο ΔΣ του EDCOM
- Η Havas Media απέκτησε την πιστοποίηση Taboola Pro
- Η Event Plus στήριξε το Make-A-Wish
- Πρωτιά του Mega και τον Απρίλιο
- 2.3 Airline Marketing Workshop, ΔΑΑ: Αερομεταφορές | η τέχνη της στρατηγικής και η επόμενη σωστή κίνηση!
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Η Schroders ενισχύει τις πωλήσεις στην Ελλάδα
- Ηράκλειο: Πέθανε η 44χρονη που είχε πάθει ανακοπή μπροστά στο παιδί της (upd)
- ΗΠΑ: Τα νέα μισθολόγια στον ιδιωτικό τομέα αυξήθηκαν με ταχύτερο ρυθμό από τον αναμενόμενο τον Απρίλιο
- Νέα συνεργασία της Alpha Bank με την Partners Group στις υπηρεσίες wealth managemen
- Schroders: Ενισχύει τις πωλήσεις στην Ελλάδα – Ισχυρά οικονομικά αποτελέσματα
- Γερμανία: Μαζικές πορείες για την Πρωτομαγιά με φόντο τη Γάζα
- Mastercard: Ισχυρότερη του αναμενομένου κερδοφορία στο α' τρίμηνο, με "όχημα" τις υψηλές καταναλωτικές δαπάνες στις ΗΠΑ
- Μαζικές πορείες για την Πρωτομαγιά με φόντο τη Γάζα
- Έως 130 ευρώ το πασχαλινό τραπέζι του 2024 – Αύξηση 19,3% σε ένα χρόνο