Νέα καμπάνια για το Ψωμί Παπαδοπούλου από τη McCann Athens

Στον «αέρα» βρίσκεται νέα καμπάνια για το Ψωμί Παπαδοπούλου, την οποία «υπογράφει» η McCann Athens για την ενημέρωση σχετικά με τη νέα εικόνα του.

Σημειώνεται ότι πέρα από την αλλαγή της συσκευασίας το Ψωμί Αρχαία Σπορά Παπαδοπούλου άλλαξε και όνομα και έγινε Παπαδοπούλου Δίκοκκο.

Μετά από 10 χρόνια πορείας στην κατηγορία, η εταιρεία

επιδιώκει με τις νέες συσκευασίες την απλοποίηση της εικόνας στο ράφι και τη δημιουργία μιας ενιαίας ταυτότητας Παπαδοπούλου στο ψωμί, με την ενίσχυση του brand Παπαδοπούλου σε όλες τις συσκευασίες.

Τον σχεδιασμό των συσκευασιών ανέλαβε μεγάλη εταιρεία brand strategy & packaging design του εξωτερικού. «Μέσα από μια πολύ διαδραστική διαδικασία workshops, ήρθε το επιθυμητό αποτέλεσμα, που ελπίζουμε ότι θα μας δικαιώσει απόλυτα και θα φέρει το ψωμί Παπαδοπούλου στη νέα του εποχή», ανέφερε στο DF στέλεχος της εταιρείας.

Η καμπάνια αρχικά θα «τρέξει» σε τηλεόραση και ψηφιακά Μέσα. Tην παραγωγή των νέων ταινιών ανέλαβε η Stefi.



Keywords
Τυχαία Θέματα