Νέα καμπάνια της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας
Η Ελληνική Δερματολογική & Αφροδισιολογική Εταιρεία ξεκίνησε καμπάνια για την Αισθητική Δερματολογία. Στόχος της καμπάνιας είναι η ενημέρωση του κοινού, επικοινωνώντας την απενοχοποίηση της ανάγκης για ομορφιά, το εύρος των πράξεων της Αισθητικής Δερματολογίας αλλά και τους κινδύνους που μπορεί να έχουν αυτές οι εφαρμογές.
Η καμπάνια προβάλλεται σε στάσεις λεωφορείων σε Αττική, Θεσσαλονίκη, Πάτρα
Επίσης, θα «απλωθεί» μέσω videos «Ρώτα τον Δερματολόγο» που θα προβληθούν στο κανάλι του YouTube και στη σελίδα στο Facebook της ΕΔΑΕ. Τέλος, η καμπάνια, αλλά και πληροφορίες σχετικά με τις θεραπείες της Αισθητικής Δερματολογίας, θα φιλοξενηθούν στον ιστότοπο της ΕΔΑΕ. Μεγάλοι Χορηγοί της καμπάνιας είναι οι εταιρείες Skinceuticals και La Roche-Posay και Υποστηρικτές οι Vichy και CeraVe.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Έφυγε από τη ζωή ο άνθρωπος του ρυζιού, Λεωνίδας Κουϊμτζής
- Νέα αναβάθμιση της Τράπεζας Πειραιώς από την Fitch
- Τα επιχειρήματα για φρένο στις αυξήσεις επιτοκίων από την ΕΚΤ
- Marketing Greece: Δέκα χρόνια επιτυχούς προβολής του brand “Ελλάδα”
- Οι επιδοτήσεις ηλεκτρικής ενέργειας για τον Φεβρουάριο
- Βοσκάτε τα, γιατί χανόμαστε …
- Αύξηση τιμών στα γαλακτοκομικά - Πέφτουν οι πωλήσεις
- Δίκη για Μάτι: Καταγγελία μάρτυρα για πρόταση "ανταλλαγής νεκρών χωρίς νόμιμη διαδικασία"
- Κεραμέως για Columbia: Πολλά τα οφέλη από την ίδρυση του Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης στην Αθήνα
- Νέα καμπάνια της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Νέα καμπάνια της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας
- Εφαρμογές Smart Cities και Giga Campus by Vodafone & Demokritos του Vodafone Business
- Ο Γ. Συκιανάκης παραδίδει το «τιμόνι» της Menarini Hellas
- Στον «αέρα» το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
- Νέος Διευθυντής στον Athens Voice Radio 102.5
- Νέα τηλεοπτική καμπάνια για τo Moller’s Total Plus
- Η Kärcher Greece δημιουργεί συλλογή NFT
- Η ΔΕΗ αναζητά πάροχο μαζικής αποστολής μηνυμάτων Whatsapp
- Gant και Εναλεία συνέλλεξαν 15 τόνους πλαστικού το 2022
- Η Βίκος στηρίζει τον θεσμό των Tasty Awards 2023
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Νέα καμπάνια της Ελληνικής Δερματολογικής & Αφροδισιολογικής Εταιρείας
- Στον «αέρα» το ανανεωμένο site της Αττικής Οδού
- Ο Γ. Συκιανάκης παραδίδει το «τιμόνι» της Menarini Hellas
- Εφαρμογές Smart Cities και Giga Campus by Vodafone & Demokritos του Vodafone Business
- Η Βίκος στηρίζει τον θεσμό των Tasty Awards 2023
- H Coca-Cola Τρία Έψιλον ενισχύει την ομάδα Πωλήσεων
- Η Kärcher Greece δημιουργεί συλλογή NFT
- Από τις 19 Φεβρουαρίου «ανοίγει» η σεζόν στην Costa Navarino
- Gant και Εναλεία συνέλλεξαν 15 τόνους πλαστικού το 2022
- Η La Roche-Posay, χορηγός της Παγκόσμιας Ημέρας Κατά του Καρκίνου
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- LNG: Άλμα 20% στις ευρωπαϊκές εισαγωγές από Ρωσία το 2022
- Facebook: Το κόλπο που αδειάζει κρυφά τη μπαταρία του κινητού σου
- ΤΑΙΠΕΔ: Πέντε ενδιαφερόμενοι για το ΣΔΙΤ του Πρωτοδικείου και της Εισαγγελίας Αθηνών
- Στα Aria Hotels το ξενοδοχείο Villa Selena στη Σύρο
- Αύξηση τιμών στα γαλακτοκομικά - Πέφτουν οι πωλήσεις
- ΓΣΕΒΕΕ: Στόχος η Κομοτηνή να μετατραπεί σε «city break» για τους χιλιάδες τουρίστες
- Νευρικότητα και ήπια κέρδη στη Wall Street
- Ν. Κεραμέως για Columbia: Πολλά τα οφέλη από την ίδρυση του Διεθνούς Κέντρου Εκπαίδευσης στην Αθήνα
- ΗΠΑ: Υποχώρηση της καταναλωτικής εμπιστοσύνης για τον Ιανουάριο - Ανέβηκαν οι εκτιμήσεις για τον πληθωρισμό