Νέα συνεργασία Owlet & Mediacube

Η Mediacube επιλέχθηκε από την Owlet Ελλάδας και Κύπρου με σκοπό την ανάπτυξη online στρατηγικής, εστιασμένη στην αύξηση της αναγνωρισιμότητας και των πωλήσεων της εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Συγκεκριμένα, η Mediacube κλήθηκε να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο online προώθησης με ενέργειες brand awareness και performance

μέσω Google ads, καθώς και μέσω καμπανιών σε Facebook και Instagram, ακολουθώντας μια 3600 marketing & growth στρατηγική για την επίτευξη βέλτιστων αποτελεσμάτων.

Η Owlet δημιουργήθηκε το 2013 και έγινε γνωστή μέσω του flagship προϊόντος της, της έξυπνης κάλτσας, η οποία βασίζεται στην τεχνολογία παλμικής οξυμετρίας, που χρησιμοποιείται για την παρακολούθηση των επιπέδων οξυγόνου και των καρδιακών παλμών μέσω του δακτύλου.

Στη πορεία, η Owlet δημιούργησε και την HD κάμερά της η οποία, σε συνδυασμό με την έξυπνη κάλτσα, επιτρέπει στους γονείς να έχουν μια σφαιρική εικόνα των ζωτικών και φυσικών λειτουργιών του παιδιού τους.

Keywords
Τυχαία Θέματα