Ο όμιλος Σαράντη και το Str8 ενισχύουν το έργο του Ξενώνα Φοίβη

Ο όμιλος Σαράντη ενισχύει την καμπάνια Human Up του brand ανδρικής περιποίησης Str8 που προάγει την ενσυναίσθηση και την ανοιχτή επικοινωνία με το νεανικό κοινό που έχει αλλάξει προς μια πιο ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Με αφορμή την ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου, το ανανεωμένο Str8 επαναπροσδιορίζει τον ρόλο του στην κοινωνία, στηρίζοντας συνανθρώπους που έχουν υποστεί κακοποιητική συμπεριφορά μέσω της καμπάνιας Human

Up.

Σε αυτό το πλαίσιο, διαθέτει μέρος των εσόδων από τις πωλήσεις για τη στήριξη του Ξενώνα Φοίβη, ο οποίος φροντίζει γυναίκες και παιδιά που έχουν υποστεί κακοποίηση, προσφέροντάς τους ένα ασφαλές σπίτι. Με αυτήν την πρωτοβουλία, ο όμιλος επιβεβαιώνει τη δέσμευσή του προς την κοινωνική ευθύνη και την ενίσχυση της ανθρώπινης αξιοπρέπειας.

«Μέσα από τη στήριξη σε εκπαιδευτικά προγράμματα, την προώθηση της τοπικής κουλτούρας και τη συμμετοχή σε κοινοτικές πρωτοβουλίες, ο όμιλος εδραιώνει τη θέση του ως πρωτοπόρος στον τομέα της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής ευθύνης», αναφέρεται σχετικά.

Keywords
Τυχαία Θέματα