Οι καταναλωτές προτιμούν «αληθινούς ανθρώπους» στις διαφημίσεις

Τη σχέση των Ελλήνων με τα τρόφιμα, τη διατροφή, τη σωματική κατάσταση και την επιρροή των ΜΜΕ καταγράφει η νέα έρευνα της YouGov Profiles από τη Focus Bari. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την έρευνα, ένας στους δύο Έλληνες συστηματικά προσπαθεί να χάσει βάρος, αξιόλογες αναλογίες ομολογούν «συναισθηματικό φαγητό» και ένας

στους τέσσερις πιστεύει ότι για να είναι κανείς όμορφος πρέπει να είναι λεπτός.

Ενώ θεωρητικά γνωρίζουν ποια είναι η υγιεινή διατροφή, συχνά υποκύπτουν σε πειρασμούς που τους προσφέρουν απόλαυση, ενώ γνωρίζουν πως δεν τους κάνουν καλό. Η διαφήμιση και τα ΜΜΕ επηρεάζουν το κοινό σχετικά με τα ιδανικά σωματικά πρότυπα γι’ αυτό και οι καταναλωτές προτιμούν να βλέπουν «αληθινούς ανθρώπους» στις διαφημίσεις, ενώ αξιοσημείωτο είναι ότι το 28% των νέων συγκρίνει τον εαυτό του με τους Fitness Influencers στα social media.

Επίσης, η ανάγκη για οικονομία οδηγεί τους Έλληνες καταναλωτές σε έξυπνες αγορές, προσφορές και εκπτώσεις και στα τρόφιμα/είδη μπακαλικής, «σφίγγοντας» τον προϋπολογισμό τους και μένοντας αυστηρά στη λίστα για τα ψώνια όταν πηγαίνουν στο σουπερμάρκετ. Τέλος, όσον αφορά στο αλκοόλ, οι Έλληνες προτιμούν το κρασί και τη μπίρα περισσότερο από τα οινοπνευματώδη ποτά, πίνουν συνήθως όταν βγαίνουν έξω και δύο στους τρεις δηλώνουν ότι δεν τους χρειάζεται να πιούν για να έρθουν στο κέφι.

Keywords
Τυχαία Θέματα