Οι πολλαπλασιαστικές επιπτώσεις των Social Media

Τα τελευταία στοιχεία για τις επιπτώσεις που έχουν τα Social Media στη διαφημιστική δαπάνη παρουσιάζουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον τόσο για τους διαφημιζόμενους. Έρευνα της Ogilvy δείχνει ότι ο συνδυασμός Social Media με άλλα Μέσα, όπως είναι η Τηλεόραση, ο Τύπος και η Υπαίθρια Διαφήμιση, αλλά και οι κλασικές δημόσιες σχέσεις, πολλαπλασιάζει 2 έως 7 φορές την πιθανότητα κατανάλωσης και κατά συνέπεια, της σχετικής δαπάνης.
Keywords
Τυχαία Θέματα