Όλα τα megatrends για την εμπειρία πελάτη στο διεθνές CX Summit

To διεθνές συνέριο CX Summit, υπό τον τίτλο «Into the Future of Customer Journey», παρουσίασε την Πέμπτη 26 Ιανουαρίου η Boussias, σε ψηφιακή μορφή, ενώ ολοκληρώθηκε, σημειώνοντας σημαντική επιτυχία, συγκεντρώνοντας μαζικά το ενδιαφέρον των στελεχών και επαγγελματιών με εξειδίκευση σε θέματα Customer Experience, Customer Service, Marketing κ.ά. Συμμετείχαν και παρακολούθησαν τις εργασίες του συνεδρίου, περισσότερα από 250 στελέχη από 100+ εταιρείες και 15+ χώρες.

Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν

τις ομιλίες 18 διεθνώς καταξιωμένων experts, καθώς και 12 διακεκριμένων στελεχών, εταιρειών και οργανισμών από την ελληνική αγορά. Στο επίκεντρο τέθηκαν οι πλέον επίκαιρες τάσεις που αναδεικνύουν την εμπειρία πελάτη ως τον No 1 παράγοντα για να παραμείνει μία επιχείρηση ή ένα brand, μπροστά από τον ανταγωνισμό.

Η σύνδεση του CX με την κερδοφορία και το πώς μπορεί αυτό να επιτευχθεί, αποτέλεσε το θέμα της κεντρικής ομιλίας του Prof. Dr. Phil Klaus, καθηγητή του CX management του Διεθνούς Πανεπιστημίου του Μονακό. Τεχνητή νοημοσύνη, αυτοματισμός και hyper – personalization αποτελούν ήδη σημαντικά εφόδια για τον σχεδιασμό των στρατηγικών CX, ενώ Web 0,3 και Metaverse έχουν ήδη αφιχθεί και επηρεάζουν την παγκόσμια σκηνή.

Στο επίκεντρο παραμένει εξαιρετικά σημαντικός ο ανθρώπινος παράγοντας, ενώ η διερεύνηση αυτής της διάστασης αφορά όχι μόνο στα συναισθήματα και τον τρόπο λήψης αποφάσεων του πελάτη, αλλά και στην εμπειρία του εργαζόμενου και ειδικότερα του εργαζόμενου στην πρώτη γραμμή εξυπηρέτησης. Στο συνέδριο παρουσιάστηκαν, επίσης, case studies εταιρειών.

Keywords
Τυχαία Θέματα