Οργανική ανάπτυξη 7,1% για το Publicis Groupe το α΄ τρίμηνο

Παρά το γεγονός ότι, ήδη από τα μέσα του 2022, οικονομολόγοι και τραπεζίτες έκαναν λόγο για ύφεση για το 2023, η παγκόσμια διαφημιστική αγορά προς το παρόν το διαψεύδει, σύμφωνα με τα οικονομικά αποτελέσματα μεγάλων διαφημιστικών ομίλων.

Συγκεκριμένα, μετά την Omnicom και το Publicis Groupe κατέγραψε οργανική ανάπτυξη 7,1% το α΄ τρίμηνο του 2023, η οποία ακολουθεί την ανάπτυξη 10,5% το α΄ τρίμηνο του περασμένου έτους. Οι προβλέψεις, ωστόσο, της εταιρείας για το σύνολο της χρονιάς παραμένουν μετριοπαθείς και κυμαίνονται μεταξύ 3% και 5%, λόγω της μακροοικονομικής

αβεβαιότητας, αν και με τη βεβαιότητα ότι θα επιτύχει ανάπτυξη άνω του 4%.

O CEO του Publicis Groupe Arthur Sadoun σημείωσε ότι «τα αποτελέσματα σηματοδοτούν μια δυνατή αρχή για το 2023», τα οποία απέδωσε στο διαφοροποιημένο μείγμα εσόδων, «στο κυρίως offering μας και στην οργάνωση της πλατφόρμας μας, τα οποία μας επιτρέπουν να επενδύουμε στην ανάπτυξη, ενώ παράλληλα παράγουμε υψηλά περιθώρια κέρδους στον κλάδο». Διψήφια οργανική ανάπτυξη σημείωσαν και τα τμήματα ψηφιακού μετασχηματισμού Publicis Sapient και data operation Epsilon, η οποία ανήλθε σε 11% και 10%, αντίστοιχα.

(Πηγή: MediaPost)

Keywords
Τυχαία Θέματα