Παγκόσμιο rebranding για την Deloitte Digital

Σε νέο global rebranding προχώρησε η Deloitte Digital, το οποίο τροφοδοτείται από τo Generative AI, παρουσιάζοντας τον τρόπο με τον οποίο η τεχνολογία μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τον εξορθολογισμό της δημιουργικότητας, των διαδικασιών και των εγκρίσεων σε παγκόσμια κλίμακα, σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας.

Η ιδέα του rebranding ξεκίνησε τον Ιούνιο του 2023. Ο πειραματισμός με το Gen AI οδήγησε σε μια σειρά από σφαίρες, εμπνευσμένες από την υπογραφή της Deloitte «Green Dot», οι οποίες επιδεικνύουν χρώμα,

προσωπικότητα και κίνηση, αντιπροσωπεύοντας την εφευρετικότητα και τη μετασχηματιστική σκέψη, σύμφωνα με τη συμβουλευτική εταιρεία.

Το rebranding γίνεται ταυτόχρονα με την παρουσίαση του νέου εργαλείου της εταιρείας συμβούλων, Orb Foundry, το οποίο δίνει τη δυνατότητα σε ομάδες σε 30 διεθνείς αγορές να δημιουργούν 3D brand assets που μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορα κανάλια και καμπάνιες. Και τα δύο παρουσιάστηκαν στη Σύνοδο Κορυφής της Adobe στα τέλη Μαρτίου.

(Πηγή: Marketing Dive)

Keywords
Τυχαία Θέματα