Σπ. Έρτσος, Up Level Marketing: «Στοχεύουμε κυρίως στα social media»

Συνέντευξη στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» στο Open, έδωσε ο Σπύρος Έρτσος, Ιδρυτής, Up Level Marketing, στο πλαίσιο της βράβευσης της εταιρείας στα Medical Beauty Awards 2022. Συγκεκριμένα, η Up Level Marketing βραβεύτηκε στην κατηγορία «Best Web & Social Media Presence» για το Best Social Media Presentation της εταιρείας Aliavita Medical Aesthetics του ομίλου γυμναστηρίων Alter

Life.

Ο Σπύρος Έρτσος σημείωσε ότι η ιατρική και ιδίως η κοσμητική ιατρική έχει συγκεκριμένους τρόπους διαφήμισης, ενώ απαιτείται και η δυνατότητα προσέλκυσης του κατάλληλου πελάτη, λόγω του υψηλότερου κόστους των συγκεκριμένων υπηρεσιών. «Όλα είναι marketing», σχολίασε, επίσης, ενώ αναρωτήθηκε «πώς, εν έτει 2023, οι εταιρείες μπορούν να αναπτύσσονται χωρίς διαφήμιση στο διαδίκτυο».

Σημείωσε ότι, ως Up Level Marketing, στοχεύουν περισσότερο στα social media, όπως Facebook, Instagram και TikTok, καθώς εκεί θεωρούν ότι «συχνάζει» η πλειονότητα των πελατών. Τέλος, πρόσθεσε ότι για να επιτύχει μια εταιρεία το lead generation, έχει ανάγκη ένα τμήμα marketing και ένα τμήμα πωλήσεων. Πρότεινε, ωστόσο, την προτίμηση σε ένα εξωτερικό συνεργάτη, ο οποίος μπορεί να προσφέρει την τεχνογνωσία, το know how και την εμπειρία σε χαμηλότερο κόστος.

Δείτε το video εδώ».



Keywords
Τυχαία Θέματα