Στα σκαριά spec για τον διαφημιστικό λογαριασμό Ήβη

Στην ανανέωση της εικόνας των συσκευασιών της Ήβη αλλά και στην αλλαγή της φόρμουλας του πορτοκαλιού, με στόχο να έρθει πιο κοντά στις γευστικές προτιμήσεις των Ελλήνων καταναλωτών, προχωρά η PepsiCo Hellas, στο πλαίσιο της μεταφοράς της παραγωγής των αναψυκτικών του brand στην Ελλάδα.

Τον επανασχεδιασμό των συσκευασιών ανέλαβε η Tribe. Οι νέες συσκευασίες δεν απομακρύνονται πολύ από

την καθιερωμένη εικόνα του brand, αλλά σχεδιάστηκαν με στόχο να δοθεί ένα πιο νεανικό touch και μια πιο up-to-date εικόνα.

Η εταιρεία επενδύει, επίσης, πολλά στην ανανέωση της φόρμουλας του πορτοκαλιού, έναν από τους πιο «δυνατούς» κωδικούς στα αναψυκτικά, στην οποία προχώρησε μετά από έρευνα και καταναλωτικά τεστ. Τέλος, τους επόμενους μήνες η εταιρεία θα ξεκινήσει, σύμφωνα με πληροφορίες του DF, spec για την ανάληψη του διαφημιστικού λογαριασμού του brand, με τη διαφημιστική επικοινωνία να ξεκινά στις αρχές του ερχόμενου καλοκαιριού, οπότε θα επικοινωνηθεί και το λανσάρισμα της νέας γεύσης pink grapefruit.

Μεγάλες και ευρύτερες, λοιπόν, οι αλλαγές καθώς η PepsiCo Hellas προχωρά στη μεταφορά της παραγωγής των αναψυκτικών της Ήβη (συγκεκριμένα των συσκευασιών κουτιών αλουμινίου) στην Ελλάδα, τα οποία θα συσκευάζονται πλέον στις εγκαταστάσεις της Έψα στον Βόλο, από την άνοιξη του 2023.

Keywords
Τυχαία Θέματα
Ήβη,ivi