Στέλιος Κατσουνωτός, ARROW ADVERTISING: Τα μικρότερα budget είναι πρόκληση, όχι εμπόδιο

To δημιουργικό προϊόν της ελληνικής διαφήμισης βρίσκεται στη δίνη της οικονομικής κρίσης εδώ και 5 περίπου χρόνια. Τα μικρότερα διαφημιστικά κονδύλια και η ανασφάλεια των ανθρώπων της διαφήμισης είναι σίγουρο ότι δεν έχουν αφήσει ανεπηρέαστη τη δημιουργικότητα. Σε τι συνίσταται όμως αυτή η επιρροή και πόσο καθοριστική είναι για το μέλλον της δημιουργικότητας;
Keywords
Αναζητήσεις
στελιος κατσουνωτος
Τυχαία Θέματα