Στη LamaDDB το Algon

H Lavipharm επέλεξε τη LamaDDB για την επικοινωνία του προϊόντος Algon μετά από διαδικασία spec που ξεκίνησε στο τέλος του 2023.

Εγκαινιάζοντας τη συνεργασία τους με τη νέα καμπάνια, το Algon μέσα από διασκεδαστικές καταστάσεις, όχι μόνο δεν αντιτίθεται, αλλά «αγκαλιάζει» τις λαϊκές δοξασίες και πρακτικές του ξεματιάσματος ως εναλλακτικών τρόπων αντιμετώπισης του πονοκεφάλου και της ημικρανίας, προτρέποντας το κοινό πως αν δεν πιάσουν, τότε… Algon.

Η καμπάνια, που είναι ήδη στον «αέρα», χρησιμοποιεί ως βασικό όχημα προβολής την τηλεόραση, αλλά επεκτείνεται σε ψηφιακά μέσα, TikTok, Instagram, καταχωρίσεις σε ειδικό τύπο, activations, καθώς και στα φαρμακεία με ειδικά διαμορφωμένα POΡ υλικά. Η εταιρεία παραγωγής είναι η Spot Communications και σκηνοθέτης ο Γιώργος Ζώης.

Keywords
Τυχαία Θέματα