Στο +0,42% o ραδιοφωνικός διαφημιστικός χρόνος σε επίπεδο δευτερολέπτων

Στο +0,42% έκλεισε το πρώτο εξάμηνο του 2023 για τον ραδιοφωνικό διαφημιστικό χρόνο σε επίπεδο δευτερολέπτων, σύμφωνα με τα στοιχεία του Spot Monitor, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα 2022.

Τους τελευταίους 2 μήνες φαίνεται να καταγράφηκε επιβράδυνση της αυξητικής πορείας του πρώτου τετραμήνου, το οποίο είχε κλείσει με αύξηση της τάξης του 7,07%. Συνολικά, το διάστημα Ιανουάριος-Ιούνιος 2023 καταγράφηκαν 71.754.512 δευτερόλεπτα διαφημιστικού ραδιοφωνικού χρόνου, με την Αθήνα να καταγράφει αύξηση 5,66%, τη Θεσσαλονίκη

μείωση 3,92% και την Περιφέρεια μείωση 1,59%.

Η κατηγορία τρόφιμα-ποτά παραμένει πρώτη σε επένδυση στη ραδιοφωνική προβολή, ακολουθούμενη από τις κατηγορίες δημόσιο, διασκέδαση, εξοπλισμός οικοδομής και κινητή τηλεφωνία. Σε επίπεδο brands, τη μεγαλύτερη επένδυση το εξάμηνο, εξαιρουμένου του Υπουργείο Περιβάλλοντος, πραγματοποίησαν η ΑΒ Βασιλόπουλος, η Lidl και η Μασούτης.

Keywords
Τυχαία Θέματα