Στον «αέρα» η χριστουγεννιάτικη επικοινωνία της Vodafone

Στον «αέρα» βρίσκεται η χριστουγεννιάτικη καμπάνια της Vodafone, η οποία είναι ουσιαστικά transcreation της καμπάνιας από τη Μεγάλη Βρετανία (Vodafone UK).

Το adaptation της καμπάνιας αυτής έγινε από τη The Newtons Laboratory με εταιρεία παραγωγής τη Magikon Productions.

Η καμπάνια θα «τρέξει» σε 360 επίπεδο (TV, Digital, Social, DOOH και Ραδιόφωνο). Το concept και το insight της επικοινωνίας είναι ότι στις γιορτές, «η σύνδεση με τους δικούς μας ανθρώπους είναι ό,τι πιο σημαντικό», είναι το πιο ακριβό δώρο.

Keywords
Τυχαία Θέματα