Στον «αέρα» inhouse καμπάνια Winmasters

Τη νέα της καμπάνια για το νέο της πρόγραμμα καθημερινών προσφορών και επιβραβεύσεων Win-Winmasters παρουσίασε, πριν από λίγες ημέρες, η πλατφόρμα στοιχηματισμού Winmasters.

Αφετηρία της ιδέας της καμπάνιας υπήρξε η τάση της αγοράς για pre-fixed προσφορές, καθώς, σύμφωνα με την εταιρεία, ο παίκτης νιώθει πιο οικεία όταν γνωρίζει εκ των προτέρων τι έχει να περιμένει σε μια πλατφόρμα. Έτσι, σκοπός της πλατφόρμας είναι να δημιουργήσει ένα πρόγραμμα το οποίο θα επιβραβεύει, καθημερινά, το παιχνίδι και τις νίκες του κοινού της.

Η καμπάνια αναπτύσσεται τηλεοπτικά σε πανελλαδικά κανάλια, καθώς και με διαφημιστικά banners, skins και text links στο διαδίκτυο, σε συνεργαζόμενα affiliate sites, social media, Youtube, GDN, Responsive Ads και Adwords.



Keywords
Τυχαία Θέματα