Στον «αέρα» νέα καμπάνια myAlpha Vibe από τη Wunderman Thompson

Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια που δημιούργησε η Wunderman Thompson σε συνεργασία με το τμήμα Marketing της Alpha Bank, για το myAlpha Vibe, μια πρωτοποριακή εφαρμογή που προσφέρει τη δυνατότητα στους γονείς να δίνουν χαρτζιλίκι στα παιδιά τους online και με ασφάλεια.

Με tagline «myAlpha Vibe,

συγχρονίζει γενιές», το σποτ μεταφέρει το κοινό στο 1989, παρουσιάζοντας μία έφηβη να διασκεδάζει, για να καταλήξει στο σήμερα, με την ίδια να τσατάρει με την κόρη της.

«Πάντα ήσουν μπροστά, όπως και σήμερα με το myAlpha Vibe. O πιο σύγχρονος και εύκολος τρόπος από την Alpha Bank για να δίνετε χαρτζιλίκι στο παιδί σας online, άμεσα και με ασφάλεια», ακούγεται, μεταξύ άλλων, στο σποτ. Όσον αφορά στα μέσα προβολής της καμπάνιας, χρησιμοποιήθηκαν τόσο offline κανάλια (τηλεόραση και ραδιόφωνο) όσο και online (websites, social media, newsletter κ.ά.) Η παραγωγή έγινε από τη Central, σε σκηνοθεσία του Μπάμπη Μακρίδη.

Keywords
Τυχαία Θέματα