Στον «αέρα» νέα ραδιοφωνική καμπάνια της Χρυσής Ευκαιρίας

Τη ραδιοφωνική καμπάνια της Χρυσής Ευκαιρίας για τον τουρισμό, η οποία απευθύνεται σε επιχειρηματίες, επιμελήθηκε η Solid Havas. Η καμπάνια έχει σκοπό να απαντήσει στο μείζον, όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, πρόβλημα όσων επιχειρούν στον τουρισμό και την εστίαση να βρουν εποχικό προσωπικό.

Μέσα από τρία χιουμοριστικά concepts με έμπνευση από το καλοκαίρι και πρωταγωνιστές τους «Κώστα τον Κόμπρα», «Yaya Moschoula», «Γιώργο τον Ζορ Bus» και έναν σνομπ ρεσεψιονίστ, περιγράφεται η δυσκολία των επιχειρηματιών να βρουν προσωπικό σταθερό και καταρτισμένο, ώστε να εξυπηρετήσουν το ρεύμα επισκεπτών στη χώρα μας, τη διευρυμένη φετινή σεζόν.

Με τον τρόπο αυτόν, η Χρυσή Ευκαιρία καλεί τους επιχειρηματίες «να βρουν το προσωπικό τους ανάμεσα σε 120.000 υποψηφίους, δημοσιεύοντας τις θέσεις τους στο xe.gr», αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Keywords
Τυχαία Θέματα