Στον «αέρα» νέα υλικά της καμπάνιας Pitsos

Το δεύτερο ανάπτυγμα της καμπάνιας της, του περασμένου Οκτωβρίου, παρουσιάζει η Pitsos.

Η καμπάνια, με τίτλο «Ιδανικό Σπίτι», εξηγεί στο κοινό πως αυτό που κάνει ένα σπίτι «ιδανικό» είναι να μπορεί να το ζει όπως ακριβώς επιθυμεί, αντικατοπτρίζοντας το DNA της μάρκας, στοιχεία του οποίου είναι η προσαρμοστικότητα και η αξιοπιστία.

Το δεύτερο burst της corporate επικοινωνίας -και κάτω από το concept του «ιδανικού σπιτιού», επικοινωνεί και τις προϊοντικές κατηγορίες. Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση και σε digital περιβάλλον. Την παραγωγή ανέλαβε η Βοο Productions σε σκηνοθεσία Βασίλη Μπουραντά και sound design Bounce.



Keywords
Τυχαία Θέματα