Στον «αέρα» οι τηλεοπτικές καμπάνιες των κομμάτων
Ενώ βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη η προεκλογική περίοδος για τις εκλογές της 21ης Μαΐου, στον «αέρα» βρίσκονται και οι τηλεοπτικές καμπάνιες των κομμάτων. Στην καμπάνια της Νέας Δημοκρατίας ακολουθείται μια προσωποκεντρική προσέγγιση, με τον αρχηγό του κόμματος να μιλά απευθείας στο τηλεοπτικό κοινό και να μεταφέρει το μήνυμα «Σταθερά, Τολμηρά, Μπροστά».
Στα τηλεοπτικά σποτ της προεκλογικής καμπάνια του ΣΥΡΙΖΑ
Προσωποκεντρική είναι η προσέγγιση και στο σποτ του ΠΑΣΟΚ, με τον αρχηγό του κόμματος να υποστηρίζει ότι δεν πρόκειται για άλλη μια διαφήμιση και να προτρέπει τους ψηφοφόρους να πάρουν μια «Απόφαση Αλλαγής».
Τέλος, το TVC του ΚΚΕ μεταφέρει το μήνυμα «Μόνοι τους και όλοι μας», αξιοποιώντας εικόνες από την επικαιρότητα. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι καμπάνιες χρησιμοποίησαν υπότιτλους για να είναι προσβάσιμες από άτομα με προβλήματα ακοής.
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Οπισθεν από Μ. Γκάγκα: Παίρνει πίσω την εγκύκλιο για τις εφημερίες
- Αυτή είναι η πιο ακριβή ομάδα στον πλανήτη – Δεν είναι αυτή που -ίσως- φαντάζεστε!
- Στον «αέρα» οι τηλεοπτικές καμπάνιες των κομμάτων
- A. Σκέρτσος: Κατά τους "Ρεπόρτερ Χωρίς Σύνορα" η ελευθερία του Τύπου ανθεί σε αυταρχικά καθεστώτα
- Τo success story της Ryanair στο TikTok «προσγειώνεται» στην ΑΘήνα
- Η ελληνική GREEN COLA Product of the Year Gulf 2023
- Ο ΣΠΑΥ προχωρά στην υλοποίηση του «Smart Υμηττός»
- Γ. Καραούζας (Seaspire Maritime): Η ναυτιλία θέλει «βουτιά», δεν παίζεις με όρους στεριανούς
- ΤΑΙΠΕΔ: Τέσσερις προσφορές για παραθαλάσσιο ακίνητο στη Χαλκιδική
- ΤΑΙΠΕΔ: Τέσσερις οι ενδιαφερόμενοι για αξιοποίηση της «Χρυσής Αμμουδιάς» στη Χαλκιδική
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Στον «αέρα» οι τηλεοπτικές καμπάνιες των κομμάτων
- Τo success story της Ryanair στο TikTok «προσγειώνεται» στην ΑΘήνα
- Προς πτώχευση φέρεται να οδεύει η Vice Media
- Στην ActionAid ο Τάκης Καραγιάννης
- Νέα corporate επικοινωνία της Δέλτα από τη McCann Athens
- Νέα καμπάνια για το Pamestoixima.gr από τη The Newtons Laboratory
- Ίδρυση της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρήσεων Αρτοποιίας Ζαχαροπλαστικής
- Κυρίαρχο το Mega στην prime time τον Απρίλιο
- Παγκόσμιος εορτασμός για τα 75 χρόνια Porsche
- Stuart Flint: «Το TikTok, ο νέος “οδηγός” των ταξιδιών»
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Στον «αέρα» οι τηλεοπτικές καμπάνιες των κομμάτων
- Νέα καμπάνια για το Pamestoixima.gr από τη The Newtons Laboratory
- Στην ActionAid ο Τάκης Καραγιάννης
- Νέα corporate επικοινωνία της Δέλτα από τη McCann Athens
- Τo success story της Ryanair στο TikTok «προσγειώνεται» στην ΑΘήνα
- Η Soho Square δημιουργεί ξανά για τα Γεμιστά Παπαδοπούλου
- Ο Δήμος Σητείας σε διαγωνισμό 250.000 ευρώ
- Νέο σποτ Ikea με την «υπογραφή» της The Newtons Laboratory
- Black Flame Rising: «Μία ποδοσφαιρική Ιστορία σε Πέντε Πράξεις»
- Ανακοίνωση Ελλα-Δικά Μας για την απώλεια του Παναγιώτη Δάκου
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Ισχυρές πιέσεις στην τιμή του πετρελαίου – Η αγορά στρέφει την προσοχή στη Fed
- ΤΑΙΠΕΔ: Τέσσερις προσφορές για το ακίνητο στη Νέα Ηράκλεια Χαλκιδικής
- Μικρά κέρδη στη Wall Street περιμένοντας τη Fed
- Πειραιώς ΑΕΠΕΥ: Στην πρώτη θέση των χρηματιστηριακών στο α’ τετράμηνο
- Σύμβαση για μετεστέγαση του ΚΕΠΑ Αττικής στο ΣΕΦ
- ΗΠΑ: Έκπληξη από την αύξηση θέσεων εργασίας στον ιδιωτικό τομέα
- ΤΑΙΠΕΔ: Τέσσερις οι ενδιαφερόμενοι για αξιοποίηση της «Χρυσής Αμμουδιάς» στη Χαλκιδική
- Τουρκία: Κρεμμύδια και χαλιά προσευχής στην εκλογική μάχη
- ΤΑΙΠΕΔ: Τέσσερις προσφορές για την αξιοποίηση του ακινήτου στη Νέα Ηράκλεια Χαλκιδικής
- Η οινική ταυτότητα της ΑΜΒΥΞ ενισχύεται με στόχο την κορυφή