Τα Burger King δίνουν συνταγή για home-made Whopper

Προσφέρουν παράλληλα παιδικά γεύματα σε ευάλωτες οικογένειες.

Καθώς τα Burger King στη Γαλλία παραμένουν κλειστά λόγω κορωνοϊού, το γαλλικό agency Buzzman δημιούργησε για την αλυσίδα την καμπάνια «Le Whopper de la Quarantine», δηλαδή «Το Whopper της καραντίνας», η οποία παρουσιάζει υλικά που μπορεί κανείς να προμηθευτεί από το super market για να φτιάξει ένα burger

στο σπίτι που να θυμίζει το Whopper. Σε λιγότερο από 8 ώρες, το tweet του brand έλαβε 9.000 likes και 2.000 retweets.

Ο Global CMO των Burger King, Fernando Machado, αν και ικανοποιημένος με την ενέργεια, δήλωσε ότι το σημαντικότερο αυτή τη στιγμή είναι τα brands να ανταποκρίνονται στην κρίση με ουσιαστικούς τρόπους. «Πιστεύω ότι πριν κάνουν διαφημίσεις, τα brands πρέπει να αναλάβουν δράση. Αν ήδη κάνεις κάτι για να βοηθήσεις, τότε ίσως να κερδίσεις το δικαίωμα να αλληλεπιδράς με το κοινό μέσω διαφημίσεων, προσφορών, ή υλικού στα social media». Όπως υποστήριξε, τα Burger King προσφέρουν παιδικά γεύματα μέσω του mobile app, σε οικογένειες που το χρειάζονται τώρα που τα σχολεία είναι κλειστά, ενώ ανάλογες πρωτοβουλίες έχουν αναλάβει και άλλες θυγατρικές της RBI, μητρικής εταιρείας των Burger King.
(Πηγή: AdWeek)

Keywords
Τυχαία Θέματα