Θετική αποδοχή των χρηστών στα «Εισερχόμενα Επιχειρήσεων» του Viber

Τον Ιανουάριο, η Rakuten Viber παρουσίασε τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων, αλλά, πριν από το λανσάρισμα, μέτρησε τη ζήτηση για την εν λόγω λειτουργία μέσω μιας έρευνας μεταξύ των χρηστών του.

Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: Το 36% των χρηστών στην Ελλάδα λαμβάνει μηνύματα από εταιρείες καθημερινά και το 63% θα τα διαβάσει αμέσως ή κάποια στιγμή μέσα στην πρώτη ημέρα παραλαβής. Η εμπειρία των Εισερχομένων

Επιχειρήσεων ωφελεί τους χρήστες, καθώς το 64% των συμμετεχόντων στην έρευνα στην Ελλάδα δήλωσαν ότι θα προτιμούσαν μια νέα λειτουργία παρά αυτήν που υπήρχε τότε και το 42% περίμενε ότι θα βελτιωθεί η εμπειρία τους σχετικά με τα μηνύματα από επιχειρήσεις.

Δύο μήνες μετά την έναρξη της νέας λειτουργίας, τα θετικά σχόλια των χρηστών δείχνουν την ικανοποίηση τους από τα Εισερχόμενα Επιχειρήσεων, όπως επισημαίνει η εταιρεία, καθώς διατηρούν την αλληλογραφία οργανωμένη και εξοικονομούν χρόνο.

Keywords
Τυχαία Θέματα