Τηλεοπτική πρεμιέρα για τo Royal Τυρί Cottage

Στον τηλεοπτικό «αέρα» βρίσκεται νέα καμπάνια για τo Royal Τυρί Cottage της Artima ΑΕ, με τίτλο «Stories Royal γεύσεων», την οποία «υπογράφει» η Miga Advertising.

Το σποτ απαντά στο ερώτημα πώς φτιάχνεται η πιο νόστιμη σαλάτα. «Με ελαφρύ, γευστικό Τυρί Cottage Royal». Η καμπάνια προβάλλεται τηλεοπτικά με πέντε προϊόντα της εταιρείας Artima ΑΕ, τα Royal Βούτυρο, Royal Cottage, Royal Τσένταρ σε φέτες, Royal Τυρί Κρέμα και Royal Μοτσαρέλα Φρέσκια.

Την παραγωγή ανέλαβε, επίσης, η Miga Advertising, σε σκηνοθεσία Βασίλη Στεργίου. Σημειώνεται πως τα προϊόντα συμμετέχουν για πρώτη φορά σε TV σποτ, καθώς και σε τηλεοπτική εκπομπή μαγειρικής το Σαββατοκύριακο.

Keywords
Τυχαία Θέματα