Το 78% των CMOs ανησυχεί για τη σύνδεση μεταξύ οικονομικής και κλιματικής αστάθειας

Κάθε χρόνο η Dentsu Creative πραγματοποιεί έρευνα σε εκατοντάδες CMOs παγκοσμίως, εξετάζοντας τις σκέψεις τους για τα brands, τις επιχειρήσεις και τη δημιουργικότητα στην επικοινωνία.

Σύμφωνα με κάποια από τα αποτελέσματα της έρευνας, το 30% των ερωτηθέντων επέλεξε την απάντηση «owning the customer relationship» ως την κύρια ανησυχία του για το 2023, αλλά και για τα χρόνια που θα ακολουθήσουν μέχρι το 2030, ενώ το 23% ανησυχεί για τον τρόπο προσέγγισης της Gen Z. Επιπλέον,

το 87% των CMOs συμφωνεί ότι τα brands χτίζονται μέσω της εμπειρίας.

Το 86% υποστηρίζει ότι οι επωνυμίες θα πρέπει να στοχεύουν στο να δημιουργήσουν κουλτούρα και να χτίσουν τα δικά τους κοινά, παράγοντας περιεχόμενο και ψυχαγωγία, τα οποία το κοινό ενεργά επιλέγει να «καταναλώσει».

Περαιτέρω, το 78% των marketers πιστεύει ότι σε έναν κόσμο, όπου η οικονομική αστάθεια επιταχύνεται και επιδεινώνεται από την αστάθεια του κλίματος, το τι είναι καλό για την κοινωνία δεν μπορεί να αποσυνδεθεί από το τι είναι καλό για τις επιχειρήσεις. Όσον αφορά το AI, το 83% πιστεύει ότι θα επιτρέψει στις ομάδες να αναλάβουν πιο δημιουργικά καθήκοντα, ενώ το 86% συμφωνεί ότι θα βελτιώσει την αποτελεσματικότητα.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα