Το BBC ετοιμάζεται για «online only μέλλον»

Το BBC προετοιμάζεται για λιγότερες linear broadcast υπηρεσίες και μια «πιο προσωποποιημένη online προφορά υπηρεσιών» έως το 2030, σύμφωνα με δηλώσεις του Director-general Tim Davie.

Ο ίδιος περιέγραψε, σε χθεσινή ομιλία του, το όραμα ενός «internet only» κόσμου, όπου η τηλεόραση και το ραδιόφωνο είναι κλειστά και η live linear θέαση πραγματοποιείται online.

Υποστήριξε ότι η διανομή αποκλειστικά μέσω διαδικτύου είναι ευκαιρία για το BBC να συνδεθεί πιο βαθιά με τα κοινά και να τους προσφέρει καλύτερες επιλογές. Δεδομένου ότι η αλλαγή αυτή θα συμβεί στο μέλλον, ισχυρίστηκε ότι το BBC πρέπει ήδη να σχεδιάζει τη στρατηγική του για το μέλλον αυτό.

«Το digital αποτελεί μια μεγάλη ευκαιρία να ξεκλειδώσουμε περισσότερο audience value, αλλά προϋποθέτει μεγάλη οργανωτική αλλαγή: μια δραστική αναθεώρηση του τρόπου με τον οποίο χρησιμοποιούμε τα διαθέσιμα data, μια εξαιρετική world-class ομάδα τεχνολογίας, νέα λειτουργικά μοντέλα, νέες δημιουργικές λύσεις και ιδέες», ανέφερε ο Davie. Όλα αυτά σημαίνουν αλλαγές για τον broadcaster, όπως λιγότερα brands συνολικά και τη συγκέντρωση περισσότερων λειτουργιών σε ένα και μοναδικό brand στο Ηνωμένο Βασίλειο. Για παράδειγμα, αναφέρθηκε ως πρώτο βήμα η συνένωση των BBC News Channel και BBC World News σε ένα brand, το BBC News.

(Πηγή: marketingweek.com)

Keywords
Τυχαία Θέματα