Το Efood με διευρυμένο κοινωνικό και περιβαλλοντικό αποτύπωμα και το 2022

Το Efood έχει ενσωματώσει την κοινωνική προσφορά και την προστασία του περιβάλλοντος, ως αναπόσπαστο κομμάτι της λειτουργίας του και ως ενεργό μέρος της αποστολής του. Στον κοινωνικό απολογισμό τον οποίο εξέδωσε, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, κατέγραψε το σύνολο των δράσεων που ανέλαβε για το προηγούμενο έτος, αποτυπώνοντας τον κεντρικό του προσανατολισμό, «την αρμονική σύνδεση δηλαδή της ανάπτυξής του, με την αντίστοιχη διεύρυνση του κοινωνικού και περιβαλλοντικού του αποτυπώματος».

Ενδεικτικά,

με βασικό όχημα το Love Delivered, το πρόγραμμα που αποτελεί την προέκταση της αξίας του Εfood, «we care – νοιαζόμαστε», υλοποίησε μια σειρά κοινωνικών δράσεων, προσφέροντας 250.000 ευρώ σε οργανισμούς και φορείς, εκ των οποίων οι 175.000 ευρώ προέρχονται από την ενεργοποίηση περισσότερων από 63.000 χρηστών της υπηρεσίας.

Το Εfood στήριξε το έργο 25 μη κερδοσκοπικών και φιλανθρωπικών οργανώσεων. Αναπόσπαστο κομμάτι της κοινωνικής προσφοράς του Εfood, αποτελεί η εθελοντική δράση των ανθρώπων του, οι οποίοι και το 2022, με τη συμμετοχή συνολικά 235 efooders, υλοποίησαν, 25 δράσεις σε συνεργασία με 13 οργανισμούς.

Επιπλέον, το Εfood κατέγραψε και αντιστάθμισε τις εκπομπές Co2 κάθε οχήματος διανομής, των επαγγελματικών ταξιδιών και των μετακινήσεων εργαζομένων όπως και της ενεργειακής κατανάλωσης των γραφείων της εταιρείας. Τέλος, δημιούργησε, το 2022, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα για την οδική ασφάλεια, με τίτλο Safe Roads, στο οποίο εντάσσονται οι ενέργειες που αναλαμβάνει η εταιρεία τόσο για την ασφάλεια των διανομέων της όσο και συνολικά για την οδική συμπεριφορά οδηγών και πεζών.

Keywords
Τυχαία Θέματα