Το Snapchat «ακυρώνει» τα SoMe με νέα καμπάνια

Τα social media «ακυρώνει» η νέα καμπάνια του Snapchat, τονίζοντας πως η εφαρμογή του είναι «ένα μέρος για πραγματικές σχέσεις, διασκέδαση και χαρά». Με tagline «Λιγότερα social media. Περισσότερο Snapchat», η καμπάνια αναπτύχθηκε in-house και περιλαμβάνει ένα TV σποτ 117΄΄, OOH, print και digital τοποθετήσεις.

Η τηλεοπτική διαφήμιση ξεκινά

ως μια διαχωρισμένη οθόνη που δείχνει selfies και αποσπάσματα από τα SoMe στα δεξιά, και σχόλια, όπως «Περισσότερα τρολ, λιγότερη συμπόνια», στα αριστερά. Έπειτα, το κείμενο αλλάζει, αντιστρέφοντας τα προηγούμενα σχόλια σε θετικές δηλώσεις, όπως «Λιγότερα τρολ, περισσότεροι σύμμαχοι», με τη μουσική να γίνεται χαρούμενη και τα φίλτρα του Snapchat, να γεμίζουν την οθόνη.

Η ταινία, που σκηνοθέτησε και επιμελήθηκε ο Tommy Harden μέσω της Arts Academy, έκανε πρεμιέρα σε διαφημιστικό διάλειμμα κατά τη διάρκεια της βραδιάς των Grammy Awards. Προς το παρόν, προβάλλεται μόνο στις ΗΠΑ μαζί με OOH τοποθετήσεις σε πόλεις, όπως Νέα Υόρκη και Λος Άντζελες, μια ολοσέλιδη καταχώριση στην κυριακάτικη έκδοση των New York Times και digital takeovers στην ιστοσελίδα της, ενώ στο Ηνωμένο Βασίλειο, η καμπάνια θα εμφανιστεί σε digital ads και taxi wraps. Το Media buying έγινε από την Undercover Arts.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα