Το Snapchat φέρνει sponsored AR φίλτρα στους διαφημιζόμενους

Το Snapchat ανακοίνωσε ότι δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν branded φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας στην πλατφόρμα. Το instant messaging app επέτρεψε στους διαφημιζόμενους να ανεβάζουν υπάρχοντα υλικά και να δημιουργούν φίλτρα από templates, όπως φίλτρα προσώπου AR, location-based, χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης και quiz generators.

Τα φίλτρα μπορούν να προστεθούν αφού οι χρήστες τραβήξουν ένα στιγμιότυπο αλλά προτού πατήσουν το κουμπί της αποστολής. Ήδη υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας sponsored spots στον

pre-capture φακό και σύμφωνα με το Snapchat, αυτοί οι φακοί AR χρησιμοποιούνται έξι δισεκατομμύρια φορές την ημέρα.

Τα φίλτρα απευθύνονται σε brands όλων των μεγεθών και δεν απαιτούν μεγάλο προϋπολογισμό ή παραγωγή. Ο David Sommer, Head of Verticals ΗΠΑ στη Snap Inc, δήλωσε: «Αυτή η διαφημιστική λύση προσφέρει νέους τρόπους προσέγγισης και αλληλεπίδρασης των Snapchatters μέσω της κάμεράς μας, αλλά επίσης κάνει τις διαφημίσεις AR πιο προσιτές και εύκολες στη δημιουργία για κάθε επιχείρηση». Τα sponsored φίλτρα είναι διαθέσιμα σε όλον τον κόσμο.

(Πηγή: Campaign)

Keywords
Τυχαία Θέματα
Snapchat,