Το Snapchat φέρνει sponsored AR φίλτρα στους διαφημιζόμενους
Το Snapchat ανακοίνωσε ότι δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να δημιουργήσουν branded φίλτρα επαυξημένης πραγματικότητας στην πλατφόρμα. Το instant messaging app επέτρεψε στους διαφημιζόμενους να ανεβάζουν υπάρχοντα υλικά και να δημιουργούν φίλτρα από templates, όπως φίλτρα προσώπου AR, location-based, χρονόμετρα αντίστροφης μέτρησης και quiz generators.
Τα φίλτρα μπορούν να προστεθούν αφού οι χρήστες τραβήξουν ένα στιγμιότυπο αλλά προτού πατήσουν το κουμπί της αποστολής. Ήδη υπάρχει η δυνατότητα δημιουργίας sponsored spots στον
Τα φίλτρα απευθύνονται σε brands όλων των μεγεθών και δεν απαιτούν μεγάλο προϋπολογισμό ή παραγωγή. Ο David Sommer, Head of Verticals ΗΠΑ στη Snap Inc, δήλωσε: «Αυτή η διαφημιστική λύση προσφέρει νέους τρόπους προσέγγισης και αλληλεπίδρασης των Snapchatters μέσω της κάμεράς μας, αλλά επίσης κάνει τις διαφημίσεις AR πιο προσιτές και εύκολες στη δημιουργία για κάθε επιχείρηση». Τα sponsored φίλτρα είναι διαθέσιμα σε όλον τον κόσμο.
(Πηγή: Campaign)
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Κατηγορίας Οικονομία
- Υγειονομικός συναγερμός στην Ιαπωνία: Η σπάνια λοίμωξη που εξαπλώνεται με ρυθμό – ρεκόρ
- Κωστής Χατζηδάκης στη Ναυτιλιακή Λέσχη: Φορολογικά κίνητρα για καινοτόμες επενδύσεις
- Γαλλία: Όχι στη CETA για ελεύθερο εμπόριο ΕΕ – Καναδά
- Αναλογικά τέλη κυκλοφορίας: Σε ισχύ από τον Απρίλιο - Pricefox.gr
- Παράταση καταβολής ασφαλιστικών εισφορών και δόσεων ρυθμίσεων
- Διασύνδεση POS-ταμειακών: Ξεπέρασαν τις 110.000 οι επιχειρήσεις που έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία
- Ημερίδα του ΕΛΓΟ-ΔΗΜΗΤΡΑ στη Λάρισα
- Μήνυμα Γκουτέρες για την Παγκόσμια Ημέρα Νερού: Η δράση για το νερό είναι δράση για την ειρήνη
- Τέμπη: Εγκαταλείπουν τον Κ. Αχ. Καραμανλή και "οι δικοί του" - Του ζητούν να παραιτηθεί και να πάει στο δικαστήριο
- Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας για την ενίσχυση του ΕΣΥ – Τι προβλέπει
- Δημοφιλέστερες Ειδήσεις Marketing Week
- Νέα τηλεοπτική καμπάνια Avin
- Το Snapchat φέρνει sponsored AR φίλτρα στους διαφημιζόμενους
- Από την Interweave οι τηλεοπτικές καμπάνιες των εκθέσεων της Forum
- H Herbalife παρουσίασε την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή Ομάδα της
- Διευρύνεται η συνεργασία Trade Estates – Sinsay με τρία νέα καταστήματα
- Τρεις στους πέντε Gen Zers είναι χρήστες του TikTok
- Η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου στο Radiodays Europe
- Στον «αέρα» νέα digital καμπάνια της Holland & Barrett
- Τελευταία Νέα Marketing Week
- Το Snapchat φέρνει sponsored AR φίλτρα στους διαφημιζόμενους
- Από την Interweave οι τηλεοπτικές καμπάνιες των εκθέσεων της Forum
- Διευρύνεται η συνεργασία Trade Estates – Sinsay με τρία νέα καταστήματα
- Νέα τηλεοπτική καμπάνια Avin
- Στον «αέρα» νέα digital καμπάνια της Holland & Barrett
- Η Αλεξάνδρα Δασκαλοπούλου στο Radiodays Europe
- H Herbalife παρουσίασε την Ολυμπιακή και Παραολυμπιακή Ομάδα της
- Τρεις στους πέντε Gen Zers είναι χρήστες του TikTok
- ΣΔΕ: «Η βιωσιμότητα είναι force for good, force for growth»
- Νέα καμπάνια από Κολιός και The Newtons Laboratory
- Τελευταία Νέα Κατηγορίας Οικονομία
- Κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο του υπουργείου Υγείας για την ενίσχυση του ΕΣΥ – Τι προβλέπει
- «Αν το πατήσεις… θα την πατήσεις»: Εκστρατεία της ΤτΕ για τις ασφαλείς πληρωμές
- Διάκριση της Accor για την περιβαλλοντική της ηγεσία και τις δράσεις της για την κλιματική αλλαγή
- Νετανιάχου: Επιμένει στην χερσαία εισβολή στη Ράφα με ή χωρίς την αμερικανική υποστήριξη
- Τραμπ: Ετοιμάζεται να πλουτίσει κατά $3 δισ. αλλά δεν θα λύσει το πρόβλημα ρευστότητας
- ΟΗΕ: Βέτο Ρωσίας και Κίνας στο αμερικανικό σχέδιο για εκεχειρία στη Γάζα
- Ισραήλ: Ο Νετανιάχου είπε στον Μπλίνκεν ότι το Ισραήλ θα στείλει στρατό στη Ράφα με ή χωρίς την αμερικανική στήριξη
- Γερμανία: Εγκρίθηκε η νομιμοποίηση κάνναβης