Το TikTok επανεξετάζει τη στρατηγική του για το e-commerce

Το TikTok επανεξετάζει την παγκόσμια διάθεση των shopping features του, αναγνωρίζοντας ότι χρειάζονται νέες στρατηγικές για να μεταφερθεί η δημοφιλής στην Ανατολική Ασία υπηρεσία του σε όλο τον κόσμο. Το TikTok Shop επιτρέπει στους influencers και τους διαφημιζόμενους να εμφανίζουν προϊόντα προς πώληση σε clips ή livestreams.

Σύμφωνα με τους Financial Times,

το τμήμα αλλάζει την τοποθεσία των ομάδων ανάπτυξής για να τις φέρει πιο κοντά στις αγορές-στόχους.

Το δίδαγμα από τη συγκεκριμένη κίνηση είναι πώς μια παγκόσμια στρατηγική συχνά χρειάζεται να εστιάσει σε τοπικό επίπεδο, ειδικά όταν η προσπάθεια εστιάζει στην ομαλοποίηση μιας νέας αγοραστικής συμπεριφοράς.

Δημοφιλής -και προσοδοφόρες- τόσο στους καταναλωτές, όσο και στους δημιουργούς του Douyin, οι αγορές μέσω των social media δεν παρουσίασαν την ίδια δυναμική στον υπόλοιπο κόσμο, γεγονός που υποδηλώνει ότι η αντιγραφή μιας προηγούμενης επιτυχημένης στρατηγικής δεν αποδίδει απαραιτήτως καρπούς. Ή τουλάχιστον όχι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο.

(Πηγή: WARC)

Keywords
Τυχαία Θέματα