Τουριστική εφαρμογή και διαδικτυακή καμπάνια από την MTC Group

Τις πολλαπλές επιλογές που προσφέρει η Ελλάδα, καθώς και ευχές για το νέο έτος, παρουσιάζει εφαρμογή σε μορφή e-book, η οποία ήδη αποστέλλεται σε δημοσιογράφους και ταξιδιωτικούς πράκτορες του εξωτερικού. με στόχο να συνδυαστεί με επίκαιρη διαδικτυακή καμπάνια.

Την εφαρμογή δημιούργησε η MTC Group για λογαριασμό εγχώριων τουριστικών προορισμών, όπως Πάρος, Μήλος, Τήνος, Ελαφόνησος, Αρχαία Ολυμπία και το ξενοδοχειακό συγκρότημα Thermae Sylla στην Αιδηψό, στηριζόμενη στο σκεπτικό της επιλογής προορισμών που διαθέτουν, σύμφωνα με την ίδια την εταιρεία, ιδανικά τοπία με ιστορία, τέχνη, πολιτισμό, θαλάσσιες δραστηριότητες και παροχές ευεξίας.

Με τον τρόπο αυτό, οι εν λόγω προορισμοί απευθύνονται σε όλες τις διεθνείς επαφές από τις κατά καιρούς γνωριμίες μέσω εκθέσεων ή και διαδικτυακών συναντήσεων.

Keywords
Τυχαία Θέματα