Βελτιωμένη διαχρονικά η άποψη του κοινού για τα προϊόντα PL

Ευρήματα της νέας της έρευνας με τίτλο «Οι Έλληνες & τα Private Labels» έδωσε στη δημοσιότητα η Focus Bari. Πηγαίνοντας στο σούπερ μάρκετ, οι Έλληνες καταναλωτές αντικρίζουν μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων από την οποία μπορούν να διαλέξουν τα αγαθά που εξυπηρετούν καλύτερα τις ανάγκες τους.

Πολλοί θα προτιμήσουν τα αγαπημένα τους brands, όμως οι ανταγωνιστικές τιμές των private labels έχουν σημειώσει θεαματική αύξηση στις πωλήσεις τους σχεδόν σε όλες τις προϊοντικές κατηγορίες. Η νέα

έρευνα της Focus Bari που διεξήχθηκε τον Σεπτέμβριο 2023 έδειξε ότι σχεδόν όλοι οι Έλληνες καταναλωτές έχουν αγοράσει, έστω και μία φορά, προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας.

Επιπλέον, σε σύγκριση με την τελευταία δεκαετία, υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία σε προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας με συγκριτικά καλύτερη ποιότητα και αισθητική, ενώ η άποψη του ελληνικού κοινού για τα προϊόντα PL βελτιώνεται διαχρονικά με την πλειοψηφία να υποστηρίζει ότι είναι value for money.

Keywords
Τυχαία Θέματα