H Burson-Marsteller ερευνά το Twitter

Έρευνα του διεθνούς δικτύου της Burson-Marsteller για τη δικτύωση και αλληλεπίδραση των ηγετών παγκοσμίως στo Twitter.


Η Burson-Marsteller, κορυφαία παγκοσμίως εταιρεία επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων, δημοσιεύει σήμερα τη μελέτη «Twiplomacy» (http://twiplomacy.com), την πρώτη διεθνώς για την παρουσία αρχηγών κρατών και κυβερνήσεων στο Twitter.

Σύμφωνα με τη μελέτη, σχεδόν τα δύο τρίτα των ηγετών παγκοσμίως έχουν λογαριασμό στο Twitter. Όμως, παρότι η πλατφόρμα κοινωνικής δικτύωσης δίνει τη δυνατότητα για απευθείας αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών, σχεδόν οι μισοί λογαριασμοί ηγετών δεν ακολουθούν τους ομολόγους τους.


Η μελέτη «Twiplomacy» είναι η πρώτη του είδους της σε παγκόσμιο επίπεδο και έχει στόχο να αναδείξει σε τι βαθμό χρησιμοποιούν το Twitter οι ηγέτες του κόσμου. Η Burson-Marsteller εξέτασε 264 κυβερνητικούς λογαριασμούς κυβερνήσεων σε 125 χώρες.


Τα αποτελέσματα υποδεικνύουν ότι πάνω από ένα τέταρτο των ηγετών και κυβερνήσεων ακολουθούν τον Barack Obama. Όμως, ο λογαριασμός @BarackObama ακολουθεί αμοιβαία μόνο τον Jens Stoltenberg της Νορβηγίας και τον Dmitry Medvedev της Ρωσίας, ενώ δεν έχει δημιουργήσει αμοιβαίες σχέσεις στο Twitter με άλλους ηγέτες. Ο Πρόεδρος του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Herman van Rompuy (@euHvR) είναι ο καλύτερα συνδεδεμένος παγκόσμιος ηγέτης, ακολουθώντας αμοιβαία 11 ομολόγους του, με την Αυστραλή Πρωθυπουργό @JuliaGillard να έρχεται δεύτερη.


Ο Ρώσος Πρόεδρος Putin, o Πρόεδρος της Ρουάντα Kagame, ο Πρωθυπουργός της Σιγκαπούρης Lee, ο Ολλανδός Πρωθυπουργός Rutte και 35 άλλοι λογαριασμοί δεν ακολουθούν κανένα χρήστη στο Twitter. Με αυτό τον τρόπο, ουσιαστικά αποκόπτουν τους εαυτούς τους από το διάλογο. Από την άλλη, ο Πρωθυπουργός της Ουγκάντα Mbabazi και o Πρόεδρος της Ρουάντα Kagame είναι οι πιο «ομιλητικοί» ηγέτες στο Twitter, με 96% και 93% αντίστοιχα από τα tweets τους να είναι “@replies”.


«Η μελέτη δείχνει με ποιο τρόπο το Twitter γεφυρώνει το χάσμα επικοινωνίας που υπάρχει μεταξύ των χρηστών και των ηγετών τους. Από τη μία επιτρέπει στους αρχηγούς κρατών και κυβερνήσεων να αναμεταδίδουν καθημερινές δραστηριότητες και κυβερνητικά νέα σε ένα ολοένα αυξανόμενο κοινό. Από την άλλη, επιτρέπει στους πολίτες να έχουν άμεση πρόσβαση στους ηγέτες τους. Επομένως, τώρα περισσότερο από ποτέ, είναι κρίσιμο για τους ηγέτες να χρησιμοποιούν σωστά το κοινωνικό δίκτυο,» δήλωσε ο Jeremy Galbraith, CEO της Burson-Marsteller Europe, Middle East and Africa.


Η μελέτη ανέδειξε ότι οι πολιτικοί συχνά ανακαλύπτουν το Twitter κατά τη διάρκεια προεκλογικών εκστρατειών, αλλά όταν εκλεγούν οι λογαριασμοί τους σωπαίνουν, όπως αυτοί της Προέδρου της Βραζιλίας, Dilma Rousseff (@DilmaBR) και του Γάλλου Προέδρου, François Hollande (@FHollande), οι οποίοι «εγκατέλειψαν» τους followers τους όταν ανέλαβαν την προεδρία. Υπάρχουν 1

Keywords
Τυχαία Θέματα